zooo ontzettend kwaad door die ***ah

Discussie in 'De lounge' gestart door Ise, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik ben echt zo kwaad. ik was net bij ah mijn boodschappen doen. ik had alles keurig in een mandje maar die werd een beetje zwaar, dus die zette ik eventjes in een gangpad. ik pakte wat laatste dingetjes en gaf mijn zoontje die in de kinderwagen zat een pak koekjes in zijn hand. doe ik wel vaker, en dat betaal ik heus wel keurig. komt de manager op mij en af en vraagt: mevrouw is het niet handiger als u een mandje neemt? ik zeg dat ik die heb en dat die om het hoekje staat. dus hij kijken. o ja, inderdaad. zegt ie van ja, u stopt wel eens dingen in de kinderwagen en die kunnen dan dus zonder te betalen meegenomen worden. dat gebeurt de laatste tijd vaker. ik begin te koken van woede. dus ik weer: hoe komt u erbij dat ik dat ben? heeft u het over mij persoonlijk? hij krabbelde ietswat terug en zei dat er IEMAND rondloopt die dat doet. maar in eerste instantie had hij het over mij. nou ik heb in mijn hele leven nog geen snoepjes gestolen, echt waar. hij had mij ook kunnen volgen en kijken of ik wat in mijn kinderwagen zou stoppen, maar nee, nu betichtte deze man mij zonder iets van eventuele diefstal. ik heb mijn mandje laten staan en ben weggelopen. ik ben in staat terug te gaan.
    er is maar 1 reden waarom ze eventueel kunnen denken dat IK spullen meeneem en dat is omdat ik onderin mijn kinderwagen een keurig betaald pakje AH snoetenpoetsers heb liggen die daar ook in blijft liggen. verder heb ik altijd een mandje. heel vervelend voor hun dat er gestolen wordt, maar beschuldig mij daar niet van....

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Daar zou ik ook woest van worden, wat een l*l zeg.
    Zo hebben ze mij een keer heel achterlijk behandeld bij de kruidvat, ze dachten dat ik gestolen had en ik werd met een hoop bombarie mee naar achteren genomen, terwijl er heel veel klanten in de winkel waren. Uiteindelijk bleek dat ik het niet gedaan had, wilde hij mij zo naar buiten laten gaan. Ik zei toen dat hij dus echt met mij mee ging lopen, en zijn excuses aan ging bieden in de winkel. Zo niet, dan zou hij daar nog wel wat over horen. Uiteindelijk heeft hij in de winkel met een piepstemmetje zijn excuses aangeboden, maar wat was ik kwaad zeg.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Groot gelijk dat je je boodschappen hebt laten staan. Echt belachelijk.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hierover zou ik een klacht indienen bij het hoofdkantoor hoor. Zo een ongegronde beschuldiging vind ik echt niet kunnen. Ik doe het soms nog veel erger, ik gooi soms een brood in mijn karretje en geef mij dochtertje een korstje ervan voordat ik heb afgerekend. Ben ik dan ook gelijk een winkeldief?

5. Mijn dochter eet altijd een croissantje voordat we bij de kassa zijn, ben het ook wel eens vergeten af te rekenen :oops:

Dus eigenlijk ben ik wel een dief...

Maar de volgende dag reken ik dan alsnog het croissantje af.
    Hier doen ze gelukkig niet zo moeilijk................C1000

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ise,

Mijn vriend heeft dit gehad bij de Lidl niet zo lang geleden.
    Hij was ergens naar aan het kijken wat in de aanbieding was.
    Omdat hij wat moest bukken om het te pakken viel zijn telefoon uit zijn zak, die hij vervolgens pakte om hem weet in zijn zak te doen.
    Komt meteen de manager en 2 man personeel aan rennen pakken hem vast en zeggen we nemen je mee wegens diefstal.
    Mijn vriend zijn zakken leeggehaald en uitgelegd wat er was.
    Hebben ze de camera beelden nagekeken en bleek inderdaad dat mijn vriend zijn telefoon oppakte en in zijn zak stopte.
    Hij mocht weg maar zonder enig excuus van misverstand.

Wij zijn sindsdien ook nooit meer naar die Lidl gegaan.

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ja, waardeloos gewoon. Ik doe de booschappen meestal onderin de kinderwagen. Er kwam een paar maanden geleden ook iemand met de mededeling dat dat niet mocht. Dat ik dan maar boodschappen moest doen zonder kinderen erbij. Niet te geloven gewoon. Ik overwoog nog een enorme scéne te gaan trappen daar, toch maar niet gedaan. Ik heb gezegd dat ik het heel belachelijk vond en ik de boodschappen gewoon onderin doe en hij best na ieder bezoek in de wagen mocht kijken. En vervolgens ben ik gewoon verder boodschappen gaan doen.. Geen enkele controle gehad trouwens.

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    bedankt voor jullie reacties, dat lucht al iets op. normaal trek ik me zoiets niet zo aan hoor.

@ sammie, heeft je vriend nog een klacht ingediend oid?

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ise,

Is er niet meer van gekomen, we wouden het wel doen maar niet meer gedaan.

10. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Hmmm, dit is mij ook wel eens overkomen, misschien doen wij boodschappen bij dezelfde appie?

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat ontzettend vervelend zeg.
    Kijk, ik snap best, dat ze een actief diefstalbeleid hebben,maar om zomaar iemand aan te spreken die nog niet eens heeft afgerekend, vind ik echt te ver gaan.
    Waarom dien je geen klacht in?

Ze hadden recht van spreken toen die burgemeester vorige maand zonder af te rekenen er vandoor ging met een paar pizza's.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Verschrikkelijk aso gedrag van deze manager.

Ik heb vroeger bij Xenos gewerkt en we hadden toen ook per ongeluk iemand vals beschuldigd.

Ze heeft toen een bon gekregen van 10 "gulden" en een zak snoep.

Ja dat vind ik dus niet meer dan logisch.

Klacht indienen inderdaad bij het hoofdkantoor. Aanpakken!

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pfff hoe durven ze je zo aan te spreken :S

Ik geef Damian wel eens een koekje tijdens het winkelen maar hier werd nooit moeilijk over gedaan.

14. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.087
    1.069
    113
    Hm, dat laatste vind ik dan wel weer erg vreemd.
    Alvast snoep/koek geven als je nog niet hebt betaald.
    Laatst gingen een paar kinderen alvast chips zitten eten.
    Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet kunnen.

Is niet echt ontopic, maar omdat dat nu ter sprake kwam...

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou dat doe ik ook weleens hoor.

Een appel, banaan of alvast een pakje rozijntjes.

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik geef ook nooit wat uit de winkel voordat ik het heb betaald. Je hebt wel de bedoeling om het de betalen, maar het is toch nog niet van jou? Stel dat je bankpasje het niet of je hebt geen portemonne mee, wat dan?

17. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wat een jankerd zeg!

Fenneke krijgt ook wel eens een krentebol die ik nog niet heb afgerekend...
    Dan zitten er 3 in het zakje in plaats van 4.
    Nog nooit gehoord dat dit niet mag...

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou das helemaal mooi
    Word je al van diefstal beschuldigt voor je uberhaupt hebt kunnen dieven want je bent nog niet eens voorbij de kassa..

En dat van dat mee naar achter nemen omdat je n dief zou zijn en dan niet eens excusses krijgen als blijkt dat t niet zo is. :confused:
    Zo gaan we toch niet met elkaar om zeg!

En maar klagen dat de maatschappij harder word... :rolleyes:

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hoi,

Ik werk zelf bij AH en ook onze manager spreekt idd wel eens mensen aan om een mandje te nemen, of wat hij eerder doet als hij zeker weet dat ze geen mandje of kar hebben, er gewoon naar toe lopen met een mandje en dan met een lachend gezicht zeggen: Zo dat winkelt wat makkelijker.
    Hoe het nu bij jou is gebeurt, is echt niet goed!

Als je wil kun je hierover gewoon een klacht indienen bij de klantenservice (gratis telefoonnummer), deze klachten komen altijd bij de desbetreffende winkel terecht! Geloof me, want wij krijgen natuurlijk ook wel eens klachten.

Maar dan ook ik even off topic:
    Onze Nils krijgt ook nooit iets wat ik nog niet betaald heb. Het enige wat hij krijgt in de winkel is een broodje op de broodafdeling van de medewerkster, een banaan op de groenteafdeling van de medewerker of een worstje op de vleesafdeling van een medewerker. En dit gebeurt niet omdat ik er werk, want alle kindjes krijgen dit.
    En dat pakje snoetepoetsers, tja, mss even bij de infobalie afgeven om eventuele misverstanden te voorkomen?

Groetjes Inge

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Tje, echt vervelende situaties zeg.
    Ik laat als ik bij de kassa kom altijd mij tassen even zien of zeg dat ze ook onderin wagen mogen kijken, mar dat doen ze eigenlijk nooit: dta geloof ik wel hoor, zeggen ze dan altijd

Deel Deze Pagina