opvang in Amersfoort e.o.?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door BrB, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    kent iemand een gastouderbureau/oppas o.i.d. in de buurt van Amersfoort? Ik wil wel eens een avondje uit eten met mijn man bijv., maar hebben dan geen oppas. Vriendinnetjes en familie wonen niet in de omgeving en om nu een eind te rijden voordat we ergens zijn vind ik ook niet handig ;) .
    We hebben een buurmeisje wat eventueel zou willen, maar ik vind haar te onervaren en te jong ...

Misschien is er iemand op het forum die iets weet? Misschien dat we elkaar kunnen "helpen" op momenten dat het nodig is ;) ?

Ben benieuwd!

2. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Helaas, ik ken alleen mijn zusje van 21 die al jaren op kinderen uit de buurt heeft opgepast. Maar aangezien ze het zelf steeds drukker krijgt met studie en stage, neemt ze geen nieuwe adressen meer aan. :(

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou meid.. al een oud bericht maar we zijn wel woonplaats genoten :D
    nog geen kindje, maar wel SPW gedaan en stage gelopen bij humanitas, pas regelmatig op mijn nichtje en zwanger van mijn eerste ..hehehe

4. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hey Pixie, hoe ga jij het doen in de toekomst? Weet je dat al? Grappig ik heb ook SPW gedaan (toen nog AW) en daarna HBO-J (nu SPH). Doe er alleen niets meer mee...

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mijn schoonmoeder en schoonzus zijn hier in de buurt dus kan ik wel beroep op ze doen.. maar ben nog lang niet van plan daar gebruik van te maken. denk pas na 6 maanden zou ik het durven.. al ben ik ook niet zeker daarvan
    hoe oud is je kindje(s)?

6. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    hihi, dat herken ik. Onze meid is nu bijna 1 jaar (24 jan) en ik vind het nu nog lastig. Een dagje lukt nog wel, ze gaat immers ook naar het kdv, maar ze is tot nu toe nog maar 1 keer naar opa en oma gegaan. Het was heerlijk weer met z'n tweetjes, maar we waren beide toch erg blij om haar weer te zien ;) .

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    kan voorstellen ja.. kdv is toch wel wat anders dan een oppas weer.
    wel moeilijk dat je geen oppas (vertrouwd) hebt. jullie tijd alleen is ook wel belangrijk dus kan voorstellen dat je nu hebt zoiets van.. het moet maar dan. als je toch bedenk dat je mij zou willen ontmoeten om te kijken of het klikt en dat ik wt voor je kan betekenen dan moet je mij maar een pb sturen dan regelen we een keertje koffie samen drinken om gewoon kennis te maken.

Deel Deze Pagina