wat moet ik hier nu mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door matje, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Raar hoor dat ze je niet gelooft!
    Ik zou haar maar gewoon laten denken wat ze wil!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    hey, je zegt dat je de pil hebt doorgeslikt. Nu heb je misschien geen maandverband gewisseld in haar prullenbakje van de wc en denkt ze het daarom???

Beetje vergezocht maar wie weet waar een wannabe oma op let?

3. matje

matje Niet meer actief

ohw ik kan het nog even erger maken hoor...
    gisteren een vreselijke dag gehad op het werk,
    ik werk er nu bijna 10 jaar en we zijn voor het eerst serieus bedreigd politie kwam eraan te pas..
    we waren doodsbang en het was niet tof..

maar ik had 's avonds verjaardag dus om alles een beetje van me af te zetten ging ik er toch maar heen
    komen de kinderen daar naar me toe, in een volle woonkamer!
    wij hebben gehoord dat jij een baby krijgt!!!! (de jarige was 's middags bij mijn moeder geweest omdat ze bedlegerig is)
    de hele kamer op mij gericht....
    ik werd een beetje boos en zei heel hard

het is knap dat andere mensen meer weten dan ikzelf!!!

ik was echt gesloopt!!!!! na zo'n rotdag nog zo even lekker voor het blok gezet worden

oh ja wel lief dat jullie met me meedenken dames, heb hier echt veel aan BEDANKT!!!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een rotstreek van je moeder zeg, om haar vermoedens ook nog aan anderen te zeggen. Stond je inderdaad enorm voor blok.....

En een bedreiging? Wat verschrikkelijk.... Is de persoon in kwestie opgepakt.

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh jee dat is wel ff naar meid. maar wat een rotstreek dat je op een verjaardag nog eens jezelf moet verdedigen!!
    Zou het toch eens goed tegen je moeder gaan zeggen!!

6. matje

matje Niet meer actief

ja ik vond het ook wel een rotstreek, mijn man gaat er wat van zeggen want dit is niet leuk,
    precies, ik ga lekker even naar een verjaardag, moet ik me daar na zo'n dag ook nog eens gaan verdedigen :x
    ik word eigenlijk steeds bozer!!!!!

over de bedreiging mag ik niet teveel zeggen.
    de persoon is staande gehouden
    maar om bepaalde redenen (die ik niet mag vermelden) doen wij geen aangifte.
    hij heeft dus een waarschuwing gehad.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou hopen dat ze naar je man luisterd dan, want dit is niet leuk meer denk ik zo..:(

en hopenlijk heeft diegene genoeg aan die waarschuwing dan en doet het nooit meer.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    matje, wat erg allemaal!

Sterkte!

9. matje

matje Niet meer actief

dank je wel:)
    ik heb uit pure boosheid net een test gedaan.. die kan je doen op elk moment van de dag
    en zoals verwacht negatief he...
    maar ik sta nu weer wat sterker in mijn schoenen.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat raar dat ze je niet geloofd. Zou geen test doen ofzo hoor. Ze moet je maar gewoon geloven.

En als ze je niet geloofd duurt die zwangerschap voor haar gewoon erg lang. Er zal vast over 9 mnd geen baby zijn.

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik vind het wel bizar dat je moeder zelfs zo ver gaat dat ze het tegen andere mensen verteld! Ik zou ook laaiend zijn. Weet je waarom ze zo doet? Zo vreemd om je zo te gedragen tegenover jou terwijl jullie een goede relatie hebben.. Succes in ieder geval!

12. matje

matje Niet meer actief

@suzie83 hahaha ja kan ze lang wachten hahha ben net 2 kilo kwijt hahhahaha

13. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    idd dat dacht ik ook meteen! Mijn moeder zag het aan me toen ik gestopt was met de pil. Dit kon ze onmogelijk weten!

14. matje

matje Niet meer actief

nou... toen ik zwanger probeerde te worden van de 1e had ik uitgerekend 4 april te testen... nee zegt mn moeder 7 april...
    4 april negatief 7 april positief...
    tsja okee

maar we zijn er niet mee bezig ik ben aan de pil en ik word gewoon ongi
    begrijp me niet verkeerd hoor, het is geen aanval op jullie reactie en ik begrijp het wel.
    maar nee is toch echt nee:D

Deel Deze Pagina