Gisteren is onze kater bruce doodgereden hij is maar 3½ jaar bij ons mogen blijven. Ik heb hem geboren zien worden en nou is hij er niet meer hij was gissteren ontsnapt en ik heb samen met mijn zusje tot half 10 gezocht en we hebben hem niet gevonden mijn vader heeft hem om 2 uur snachts gevonden maar toen was het helaas te laat. Hij is begraven in de tuin bij mijn ouders omdat wij willen gaan verhuizen. en hij krijgt ook een mooi kruisje van ijzer. Bekijk bijlage 130861
Jeetje wat erg en dat er dan ook nog automobilisten zijn die gewoon door rijden!! Kan er zo boos om worden. Heel erg veel sterkte!! En wat fijn dat die zon mooi plekje bij je ouders heeft gekregen. Knuff
Heb precies hetzelfde meegemaakt. Was ook pas 4jr. Wat een verdriet heb je dan hè?! Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte.... onze kater van 3 is afgelopen december doodgereden.... ik begrijp hoe verdrietig je bent! *knuffel*
sterkte meis!!! ik weet hoe verdrietig het is mijne was dan wel niet aangereden maar vergiftigd. maar het maakt niet uit HOE het gebeurd is, maar DAT het gebeurd is sterkte
wat ongelooflijk erg zeg!!!En wat een verdriet. Ik weet helaas ook hoe het is om een kat te verliezen. Wat een mooie kat trouwens, echt prachtig! Heel erg veel sterkte voor de komende tijd.
bah wat vreselijk veel sterkte, lijkt me ontzettend moeilijk om mee te maken, vroeger als mn vogel of konijn doodgingen was ik ook helemaal in tranen sommige mensen zeiden dan tis maar een vogel of konijn maar ik hou gewoon heel veel van mn huisdiertjes.. moet er dan ook echt niet aan denken dat onze poes doodgereden word pfff wens je veel sterkte! dikke knuffel!