Bruidstaart

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wie zou er een mooie witte bruidstaart willen maken voor 50 euro? Het is voor ongeveer 30 personen. Vulling maakt ons niet uit en hoe je er opvulling aangeeft ook niet eigenlijk... mag 2 of 3 laags zijn...

We hebben 2 dingen die we wel heel graag willen en dat is een waterval van bloemen van boven naar beneden en er moet sowieso details van blauw en roze in terug komen omdat dat de themakleuren van de bruiloft zijn.

Is er iemand die het qua hobby leuk vind en in de buurt van Driebergen, Maarssen of Ijsselstein woont? Wellicht kan ik naast de 50 euro nog iets terug doen?
    :)

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik hoop dat iemand wat voor je kan doen..
    Budget is wel erg klein aangezien de spulletjes niet goedkoop zijn.

Maar er zal vast een zp mvr zijn die het voor je wil doen

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm hoewel ik zelf ook niet duur ben kan ik echt niet zo'n taart maken voor 50 euro dan ben ik zelf niet eens uit de kosten.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

daar was ik ook al een beetje bang voor..

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Phoe, denk niet dat je in de gaten hebt hoeveel geld en tijd daar in zit! Voor 50 euro schiet je er zelfs nog bij in en ben je vele uren bezig. Er zal vast iemand het willen doen om te 'oefenen' maar ik hoop dat je iemand vind en dat het ook nog mooi is.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee idd zo n taart met bloemem val etc krijg je voor 50 euro niet voor elkaar..
    Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik wel willen overleggen met je of we binnen dat budget iets minder tijdsrovend en minder decoratie hadden kunnen maken..

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Pff dat kan er volgens mij nooit uit. Dan moet er geld achteraan. Alleen de ingredienten al. Dan moet het een oefentaart worden ja.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Opzich kan je best een taart maken voor 30 personen voor 50 euro hoor zomder dat je erbij inschiet maar niet met deze wensen..
    Dan zit je op 1,66 per persoon... Maar dan heb je wel een simpele taart...

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    OOEFF 50 euro is wel heel weinig.
    Misschien dat als je zelf als koopt dat iemand de taart voor je wil maken.
    Dus kosteloos omdat het een hobby is voor die persoon. Maar dan vind ik 50 euro nog erg weinig!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

je komt dan op 1,66 pp een normale bruidstaart betaal je al voor een kale taart 3 euro maar als je naar een bakken gaat minimaal 5 euro pp

als ik kijk dat ik met een normale taart een uur of 4 bezig ben en met een bruidstaart soms wel een hele dag dan kan het echt niet uit met 50 euro.

alleen mijn grondstoffen zijn al rond die prijs. en dan vul ik hem standaard

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Misschien een dummie als stapeltaart met roosjes ( kleinste laag wel echt om te snijden?)

En dan 2 of 3 losse als 'echte' aansnij taarten.. Gewoon zonder versieringen.

12. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Het is dat je niet in de buurt woont ! Heb wel weer zin in taart maken en de rozenwatervallen is mijn favo haha

13. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Onze bruidstaart was voor 40 personen en wij waren 80 euro kwijt maar hadden wel een korting van 40 %. omdat een vriendin van ons banket bakker is.
    Zo hadden wij van die kleine gebakjes voor bij de koffie met de receptie is die waren 200 euro maar dat waren er 150, ook hier hadden we korting gekregen.

Vergis je niet dat het beeldje ( als je dat evt wilt) al gauw 20,- is.

14. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Ben bang dat dat je niet gaat lukken, meis. Er gaat zo ontiegelijk veel werk inzitten, helemaal in de roosjes! De ingredienten voor zo'n taart komen al niet onder de 50 euro uit, reken daar de uren bij op die erin gaan zitten. Niet voor niets zijn ze bij een banketbakker boven de 150 euro..misschien vind je wel iemand die het voor die prijs wilt doen maar dan moet je je bedenken dat het waarschijnlijk iemand is die wil oefenen of er bijna niets voor wilt hebben, want de meeste taartenbakkers zitten rond de 2 euro a 2,50 pp. (en voor bruidstaarten vaak 4,-) Succes!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ai....daar gaat de bakster kosten op maken (tenzij je prof bakker bent en producten massaal kan inkopen).
    De materialen zijn vrij prijzig en de wensen zijn behoorlijk tijdrovend.
    Ik heb het in het begin wel eens gedaan voor mensen die geen geld hadden...maar daar maakte ik echt verlies op.

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Dank jullie wel, ik heb iemand gevonden die vaak "zomaar" een taart maakt omdat ze het leuk vind en die wil dit graag doen. Zo kon ze reclame maken voor dr zelf zei ze hihi. Vind het wel prima zolang er maar een taart staat.

Deel Deze Pagina