Wat moet ik hier nu mee?!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Kletskoek, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook nog een reactie van een juf ;). Ik kan me er inderdaad ook niks bij voorstellen dat ze heeft gezegd dat het niet mooi is. Ik hoop toch niet dat er zulke collega's rondlopen. Wat ik zelf wel zou kunnen zeggen is iets als, hij is nog niet helemaal af. Als we er morgen aan verder werken wordt je tekening nog veeeel mooier. Dat kam hij ook anders opvatten natuurlijk.... Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van de juf.

En nog iets kleins ;), je schrijft ' ik wil de juf niks voor de voeten gooien zonder rede', maar je hebt wel een rede! Ik hoor het hier ook wel eens van ouders, dat er iets was, maar dat ze niet wilde ' zeuren'. Ik vind dat altijd erg, altijd komen als er iets is! Anders voel ik me net een of andere boeman ;).

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nou ik heb het aangekaart en zoals ik met vele al van jullie dachten berust het op een misverstand. Onze zoon had gisteren extreem veel tekeningen gemaakt en hij had er gisteren al 4 meegenomen. Schijnbaar had de juf gezegd dat hij ze niet allemaal mee hoefde te nemen omdat het er zoveel waren en liet ze één voor één zien in de kring welke hij dan wel mee wilde nemen. Waarop kinderen hadden geroepen 'daar staan toch alleen maar krassen op!' Schijnbaar heeft hij dit zo anders opgevat en dat vind ik enorm verdrietig. De juffrouw had alle tekeningen nog bewaard en ging vandaag met hem rustig bekijken welke hij nu nog mee wilde nemen en even apart een gesprekje met hem. Ze pakte het heel lief op en ik ben weer gerustgesteld.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Zo zie je maar!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Gelukkig! Hopelijk snapt je zoon het straks ook wat beter en is 'ie niet meer verdrietig.

Deel Deze Pagina