wat moet ik hier nu toch mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door one of kind, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Trouwens aan alle moslims:

Bayramimiz mubarek olsun
    Gefeliciteerd met suikerfeest

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    op de eerste pagina staat de link van mijn verhaal toen.
    eigenlijk gaat het over niks behalve jaloezie!
    mijn moeder vind dat ze niet genoeg aandacht krijgt en dan mag ze alles zeggen :S

3. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik heb het zelf ook meegemaakt, precies hetzelfde alleen ben ik wel met een turk getrouwd alleen niet mijn vaders keus dus ook niet goed, daarom heb ik hier nu zo'n uitgesproken mening over, ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel pijn gehad toen ik geen contact met mijn ouders had, zij hebben mij nooit opgezocht en dat kon ik volledig begrijpen want ik had hun ten slotte giga gekwetst, ik heb er 5 jaar over moeten doen voor ik weer welkom was thuis (pas na de geboorte van mijn zoon)

ik weet dat lana haar situatie niet hetzelfde is maar ik weet wat het is om zonder ouders te leven en ik heb momenten tijdens mijn huwelijk gehad dat ik mijn hele juwelijk niet eens die moeite waard vond om daardoor geen band met mijn ouders te hebben, dus ik wil haar alleen adviseren om toch aan haar ouders te blijven denken, want het gaat knagen op een gegeven moment

mijn ouders hebben ook verkeerde keuzes gemaakt en mij gekwetst maar in die 5 jaar heb ik geleerd dat het toch ouders zijn die me altijd goed hebben verzorgd, hebben opgevoed, me hebben verzorgd als ik ziek was, ze verdienden de pijn niet die ik hun had aangedaan, ondanks dat het nu goed is voel ik nog elke dag schuldig en ik zal alles doen wat IK kan om een ander die gevoelens van pijn/eenzaamheid en schuld te besparen

lana ik lees nu pas dat je naar je ouders bent gegaan, je hebt je goede wil getoont en nu nog steeds blijf je beleefd en respectvol tegen je ouders, ik heb daar echt respect voor masallah en hopelijk zullen je ouders inzoien wat voor lieve dochter ze hebben en je gaan waarderen...blijf geduldig zus en vertrouw op je geloof dat alles goed komt insallah

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

Het klinkt eerlijk gezegd alsof jouw moeder denkt dat de hele wereld om haar draait. Jammer voor haar is dat niet zo. Sorry, ik kan je geen advies geven, dit blijft namelijk (waarschijnlijk) altijd zo.
    Heel veel sterkte ermee.

Groetjes, Didier

Deel Deze Pagina