Hoi, Vandaag teruggekomen van een groeiecho van de Gyneacoloog met de mededeling dat het kindje waarschijnlijk niet boven de 2500 gram gaat uitkomen met 40 weken. Nu gaan ze me aankomende maandag inleiden. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en daaruit bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had. Wie had ook ong. 3 cm ontsluiting en hoe is jouw bevalling verlopen? Tis mijn 2e kindje en ben benieuwd naar ervaringen, aangezien ik niet heel goed weet wat mij te wachten staat.. Liefs Faith
Ik had bij mijn tweede 2 cm ontsluiting, ook ingeleid ivm dysmaturiteit en de bevalling heeft totaal 3 uur en 3 kwartier geduurd. Die laatste 3 kwartier heb ik mijn persweeën 'opgehouden' omdat ik niet doorhad dat het echte persweeën waren. Ik heb namelijk bij mijn eerste totaal geen persweeën gehad en alles op eigen kracht moeten doen. dus ik had 3 kwartier eerder kunnen bevallen (stomme ik!!!!). Overigens ben ik met mijn eerste ook ingeleid echter zonder ontsluiting, 4 dagen gel met weeën die uiteindelijk op de 5e dag voor 2 cm hadden gezorgt en vanaf toen 9 uur met infuus incl. uitdrijving. Ik wil je ontzettend veel succes en sterkte wensen met de bevalling. Maak je geen zorgen om het gewicht, de schattingen kunnen er nogal naast zitten! Mijn eerste zou ook veelste klein zijn en was uiteindelijk 3060 gram. Mijn tweede zou ook te klein zijn en was dan ook te klein 2605 gram. SUCCES MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En laat je wel nog even iets van je horen hoe het gegaan is en hoe het met jullie wonder gaat?
Ik ben ingeleid met ongeveer 2 cm ontsluiting. Ben in een weeënstorm gekomen, maar helaas schoot de ontsluiting niet echt op. Heeft toen nog ongeveer 11 uur geduurd voor ik mocht gaan persen.
Ik had bij mijn 2e helemaal nog gen ontsluiting, alles zat potdicht. maar ze moest komen met 37 wk om 8 uur gel gehad om 1600 vliezen gebroken en om 2200 was mijn kleine er. Dus ik denk dat je er zo weinig van kunt zeggen, mijn lichaam was nog neit klaar om te bevallen en is eigenlijk heel snel gegaan terwijl bovenstaand verhaal weer heel anders laat zien. heel veel succes en hou je taai! liefs jip
Hoi! Ik ben bij mijn 1e ingeleid met 2 cm ontsluiting. Ik liep ook al weken met veel voorweeen. Ik ben binnen 3 uur bevallen, waarvan 20 min persen. Ging heel vlot dus. Sterkte maandag!
ik had 3 cm ontsluiting na strippen. hel van een bevalling gehad dus volgens mij zegt het niet zoveel. was wel vrij snel, 7 uur ongeveer met persen erbij.