Hee! Nog steeds geen duidelijkheid, helaas.. Bloedverlies was de dag na mijn bezoekje aan de HA gestopt. De NOD van vrijdag ging over mijn cyclus van 25 dagen (die ik dus de vorige 2 maanden had) en op die dag ben ik niet ongesteld geworden en had ik ook een nega test. Toen ben ik maar uitgegaan van mijn cyclus van 33 dagen van voor de miskraam en dan was mijn NOD afgelopen vrijdag. Helaas nega test en ook nog steeds niet ongesteld.. Snap er niks meer van! Mijn temp is 7 dagen geleden wel flink omhoog gegaan maar weet niet of die wel zo betrouwbaar is. Zijn namelijk die week op vakantie geweest en heb echt heel weinig geslapen, laat naar bed, vroeg er uit en s'nachts ook regelmatig wakker geweest..
Vermoedelijk toch een late eisprong gehad! Zit nu op 9dpo en zojuist licht posi getest! Wist niet dat het nog kon, heb eigenlijk niet meer gericht geklust na de posi ovu test en zie op mijn kaartje dat ik voor het laatst 2 dagen voor de eisprong heb geklust..
Heeeee! Ik zie je bericht nu pas! Je bent dus toch zwanger.. Gefeliciteerd! Voelt het goed ? Je had toch best lang bruinverlies gehad.. Ik kan op je kaartje niet zien wanneer je geklust hebt... ook niet wanneer je eisprong nou werkelijk was eigenlijk.....