Wat moet ik hier nu van denken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaZE, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik vind dit wel een hele goede!

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

En waar kwam de pijn vandaan? Uiteindelijk kwam je zorgen daar vandaan toch?

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    O gelukkig! het leven hangt van toevalligheden aan elkaar. Fijn dat je de connectie hebt gevonden.

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oeh bah. Ik zou vragen met wie ze een belofte heeft gemaakt. Miss trapt ze er in echt zegt ze het wel. Omkopen met kadootjes ofzo maar zorg dat je er achter komt!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heeft je dochter geen last van aarsmaden (wormpjes)?
    Dit zou namelijk een heleboel verklaren.
    De jeuk en branderigheid en het niet lekker slapen.
    Ik zou het voor nu laten rusten.
    Als je er iedere keer weer opnieuw over gaat beginnen zal je haar op den duur ook woorden in de mond gaan leggen.Kinderen op deze leeftijd zijn daar heel gevoelig voor.
    Ik denk niet dat er iets aan de hand is.
    Ik zou ten eerste die wormpjes uitsluiten en je kan haar ook zo'n pilletje geven(kan geen kwaad) en dan over 2 weken nog een keer.Kijk eerst eens even wat voor effect dit zal geven.
    Dat de gymleraar even geen les zal geven kan natuurlijk ook 100 andere redenen hebben dus zou daar niet direct allerlei redenen achter zoeken.Als er signalen waren geweest dat er dingen zijn gebeurt die niet door de beugel kunnen dan waren jullie daar allang van op de hoogte gesteld.
    Succes!!

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Dit klinkt ook lekker pedagogisch.
    Hoe bedoel je een kind woorden in de mond leggen.
    Als jij steeds maar zal vragen van heeft er echt niemand aan je onderkantje gezeten en dit blijf je tientallen keren herhalen dan zal een kind uiteindelijk inderdaad ja gaan zeggen want dan denkt het kind dat dit van hem wordt verwacht.Helemaal wanneer je er bij gaat zeggen dat hij/zij dan een kadootje zal krijgen.
    In dit geval moet je een professional inschakelen.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Volgens mij zegt je onderbuikgevoel echt dat er niks aan de hand is...
    Maar is het je verstand dat twijfelt.
    Mijn ervaring is dat de onderbuik het vaker bij het rechte eind heeft in dit soort kwesties.
    (omdat je verstand beïnvloed word door de media en je omgeving en soms weleens connecties legt die er niet persé zijn.

Een dat van gymleraar kan natuuriijk alles zijn.
    Onze juf was ook "Voor onbepaalde tijd uit de running" na een knie-operatie. Wist ook niemand wanneer ze terug zou zijn.
    Of wellicht is hij overspannen...
    Je kunt het allicht eens subtiel vragen of hij ziek is.. Bij de eigen juf.
    Maar ik kan me niet voorstellen dat ze er dan vanuit gaan dat hij weer terug komt.

8. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ben ik met je eens. Dat ga ik dus ook niet doen..
    Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat er niks is gebeurd. De juf heeft met de kinderen in de kring besproken dat als er onderling onenigheid is en het kind dat 'stout' doet heeft sorry gezegd, dan hoef je het niet tegen je de juf te zeggen. Want dan lossen de kinderen het dus onderling op.
    Daar heeft mijn dochter het van.

9. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Fijn dat er dus niks ernstigs is gebeurd maar waar komt de pijn en/of branderigheid dan vandaan?

10. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Over de pijn heeft ze het niet meer gehad. Ze is daarna gewoon gaan slapen en ik heb haar er niet meer over gehoord. Ook haar billen nagekeken, maar ik zie niks geks..dus dat is me nog even een raadsel.

Ze had wel net daarvoor gepoept op de wc dus ik denk dat het daar iets te maken had. Ik hou het in ieder geval in de gaten.

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gelukkig maar.. en idd kids koppelen vaak dingen aan elkaar..

Thanks voor de tip over de huizen! Echt een goede tip :)

Deel Deze Pagina