Hoi dames, Ik hoor graag jullie mening over je volgende: Ik heb vandaag op mp mijn zo goed als nieuwe converse all stars gympen te koop aangeboden. Vervolgens krijg ik een bod van een eventuele koper die exact gelijk is aan mijn vraagprijs, dus ik mail terug: Prima, wil je ze op komen halen of moeten ze verzonden worden? Daarop krijg ik de volgende reactie: heeyy dankjewel dat je me bod accepteert, als u het goed vind kan mijn broertje de schoenen bij u komen ophalen omdat hij voor stage vaak in de buurt is bij u. of als u het liever heeft kan verzenden ook hoor. klink voor u misschien beetje apart, maar zou u misschien wanneer mijn broertje ze komt ophalen het goed vinden dat hij zijn handen op de grond legt en dat u er even op gaat staan met beide voeten en beetje draaien erop.. omdat wij samen op een soort acrogym zitten wil hij dat even testen omdat ik dat dan ook vaak bij hem moet doen met de schoenen. of dat u anders zelf even zon filmpje maakt met iemand bij u thuis dan hoeft het niet bij me broertje natuurlijk. ik hoor graag uw reactie dan kunnen we het afronden. Mijn eerste gedachte is: Wtf??? Wat denken jullie? En vooral wat moet ik hiermee? Mijn gevoel zegt dat ik nog niet de goede koper heb gevonden....
Ik heb het drie keer gelezen maar hij wil dus dat jij op zijn handen gaat staan? Hahaha! Nee lekker verwijderen en op zoek naar een ander
Ehm......wat bijzonder....?! Ik zou even het telefoonnummer vragen. Dan hoor je direct wat/wie je aan de telefoon hebt. Mocht 'm dit niet worden; next. En afwachten wannee je weer een reactie op je schoenen krijgt.
Aangeven dat je dat niet wil doen. Als ze willen weten hoe die schoenen voelen als je op hun handen gaan staan, dan moeten ze maar even langs de winkel om te testen met een nieuw paar... Ik denk dat het een grap is, maar zou er serieus en vriendelijk op reageren door aan te geven dat je dat niet gaat doen en of ze nog geïnteresseerd zijn.
Ik zou zeggen: ik stuur ze liever op. Dus maak het geld maar over naar....en zodra het erop staat gaan ze op de bus. Hoef jij ook niet op handen te gaan staan
Dat zijn voetenfetisj mensen. Heb ook ooit hele rare reacties gehad op pumps die ik te koop had staan. Gewoon negeren en niet je adres geven. Als je zegt dat je ze wilt verzenden ziet hij er waarschijnlijk toch vanaf.
Haha oké dat is duidelijk. Ik zal eens een berichtje terugsturen met dat ik ze liever verzend...kijken wat dat doet
Toen ik je topic las en las wat de verkoper schreef dacht ik meteen " is het nu al 1 april?" Zouden ze geen familie zijn van de mannen die gefascineerd zijn door vrouwenhakken, wat vorig jaar op het nieuws was? Ik zou gewoon aanbieden om de schoenen te versturen, aan zulke vreemde mensen wil je je adres toch niet geven? Een andere optie is hem vertellen dat je een hoger bod hebt gekregen, ook al is dat niet zo en dan iets langer wachten totdat je je schoenen hebt verkocht?
Ik heb nu terug geschreven; Sorry maar dat ga ik niet doen. Ik kan de schoenen eventueel wel verzenden. Ik hoor het wel als je nog geïnteresseerd bent.
Ik zou terug mailen dat de schoenen dan waarschijnlijk ongeschikt zijn, aangezien de hond het niet prettig vind toen ik vorige week op zijn poten ging staan. En doorrrrrr....
Hahahaha wat een grap. Zo had ik laatst onze 2 katten op marktplaats gezet (geen commentaar daarover nodig) en toen belde er een jongen en die vroeg of ik de kat in een doos kon opsturen. Heb de advertentie toen ook meteen verwijderd.
Huh mijn moeder heeft een tijd geleden precies zo'n zelfde vraag gehad, had te maken met sport ofzo Ik weet niet meer of mijn moeder ze langs heeft laten komen om de schoenen op te halen hahaha!