Hier een keer iemand die vroeg of het merk goed te zien was aan de achterkant van de jas omdat hij in een film ging spelen en hij vermoord zou worden en dan aan de capuchon over de grond gesleept zou worden. 😂
WTH ik moest het echt even 2 keer lezen...Zogenaamd het ''broertje'' jaja is gewoon een en dezelfde gozer, geloof me je heb iemand met een voet fetisj achter je aan, die word daar opgewonden van, en niet alleen van het ''doen'' maar zelfs het typen van het verhaal en het naar jou toe sturen wetend dat je het zult lezen ''wind'' hem op.. Dus niet meer reageren of anders erop staan ze te versturen maar ik weet vrijwel zeker dat hij dan afhaakt
Zeker zo'n voeten fetish omg... wat een engerd.. niet meer op reageren hoor hahaha.. moet er wel een beetje om lachen.. hoop alleen dat je je adres nog niet hebt gegeven.. brrr wat bestaan er toch rare mensen op de wereld..
Leuke woordspeling Hotsieflots: "Dus niet meer reageren of anders Erop staan ze te versturen maar ik weet vrijwel zeker dat hij dan afhaakt" hahahaha
Dat was nou juist de bedoeling van die creep Ik zou ook niks meer van me laten horen. Vind het maar een raar verhaal
Nou ja geen reactie meer gehad, dus ik denk dat hij inmiddels is afgehaakt... nee ik heb mijn adres niet gegeven gelukkig.
Hier heb ik echt even om kunnen lachen, geweldig Volgens mij mag je bij acrogym niet eens schoenen dragen. Ben wel benieuwd wat zijn/haar antwoord op jouw reactie is
Ja zeker, en t zoontje kan daarna wegrennen met de schoenen ! Hahahaha , belachelijk idee. Niet doen dus.
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde mailtje gekregen toen ze schoenen op Mp te koop had gezet. Geen idee eigenlijk wat ze er verder mee heeft gedaan.
En vertel de beste koper dan maar dat je met alle liefde én 300 kilo overgewicht op zijn handen wil gaan staan! Ben benieuwd of hij dan nog zo happig is...