Wij hebben een jaar gewacht om voor ICSI poging 3 te gaan. We waren er klaar voor (voor zover je dat kunt zijn) Al zo lang dat ik menstrueer, heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. 7 september ben ik ongesteld geworden. Ineens krijg ik een goede week later wat rozig bloedverlies, ik dacht ovulatie komt eraan. Maar dat werd alleen maar meer en tegen de tijd dat ik startgesprek had, leek het wel een menstruatie. Uiteindelijk duurder het wel korter. Bloed geprikt en daar is verder niets bijzonders uitgekomen. Nu mag ik pas de volgende ronde beginnen. Als het nl. toch een menstuatie was en ik nu al begin met spuiten is het niet de 21e dag. Prima, maar nu zou ik eigenlijk afgelopen vrijdag weer ongesteld moet worden, tot nu toe nog niets. Dat dit nu net aan het begin van de 3de ronde moet gebeuren... Wat kan het zijn?
Misschien spanningen voor je laatste poging? Ik was bijv zelf ook 6 dagen over tijd bij mijn laatste menstruatie voor ivf. Een stemmetje in mijn hoofd hoopte ergens dat ik toch spontaan nog zwanger mocht zijn, ik zag ook behoorlijk tegen het ivf-traject op. ( ik heb ook een regelmatige cyclus) Dus ik heb mezelf van alles wijs gemaakt