Nieuw hier wie heeft ervaring met clomid en iui?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LiveLoveLaugh, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

op dit onderwerp ben ik nieuw, en ik hoop dat er dames zijn die met mij positieve zowel negatieve ervaringen wil delen.

Vandaag beginnen mijn partner met hoop en moed aan de mmm vanmiddag ga ik clomid halen ivm met onregelmatige cyclus gepaard met iui ivm slecht bewegend zaad.
    Wie heeft dit ook zo gedaan? Of wie is er mee bezig/net begonnen?

Groetjes, LLL

2. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niemand :(

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Hallo LLL,

ik heb een jaar geleden iui gehad met clomid. Dat is mij slecht bevallen. Eitjes groeiden mooi met de clomid; baarmoederslijm redelijk (logisch ook met clomid). Helaas had ik erg last van bijwerkingen van de clomid. Waar ik het meest last van had was het depri zijn. Echt vreselijk! Na 2 cycli mee gestopt en naar ander ziekenhuis. Daar 3x iui met fsh injecties (menopur). Ook zonder succes helaas, maar gelukkig geen bijwerkingen waar ik heel veel last van had.

Sorry dat ik niet een positiever verhaal voor je heb! Die zijn er absoluut!
    Als het niet zou werken, zou het niet toegepast worden toch?

Heel veel succes en ik hoop dat het snel lukt!

Liefs

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Juudje,

jeetje jullie hebben al een hoop achter de rug :(. Wat erg. Maar zoals ik lees geef je zeker de hoop niet op! Jammer dat jij mij geen positiever verhaal mag vertellen. Maar voor mij vind ik het belangrijk om proberen zoveel mogelijk ervaringen te lezen. Zodat ik weet dat dingen zeker niet vanzelfsprekend gaan. Heb vanmiddag de clomid op gehaald en ben er ook meteen aan begonnen we hebben besloten om er nu in te duiken en kijken wat het doet met ons fysiek en geestelijk.

Zijn jullie veranderd van zh ivm behandelingen? Pff ik hoop zo voor je dat jullie snel zwanger raken net als iedereen die er net wat meer moeite voor moet doen!

Liefs

Deel Deze Pagina