hallo allemaal ik heb nog een bon liggen om de babydoos op te halen bij prenatal, maar die zit hier niet in de buurt. dus wilde even weten of het de moeite waard is om hem af te halen. weten jullie nog wat er in zit? groetjes debby
Ik heb hem vorige week opgehaald, dit zat er bij mij in: -pak pampers newborn maat 1 -rompertje -billendoekjesdoos en klein pakje billendoekjes -proefmonsters flesvoeding van nutricia -bewaardoosje voor flesvoeding(ziet er wel handig uit) -bordje met lepeltje voor als ze vast voedsel gaan eten -tijdschrift geboorte van Wij jonge ouders -proefmonstertjes -kortingsbon van Prenatal van 2,50: die van mij was helaas al over de datum Er zat vast nog meer in maar kan het zo niet bedenken, mijn geheugen werkt niet zo goed momenteel..... Ik vond het wel een leuke doos, stukken beter dan die van etos! groetjes bloempje
ook raar, luiers nummer 1, daar past marissa al weken niet meer in, terwijl zij een laag gewicht heeft, dan heeft niemand daar toch wat aan. wat het echt de doos die je na de geboorte krijgt? gr debby
@bloempje: ik dnek dat jij het over de zwangerschapsdoos heb! hihi De babydoos krijg je na je bevalling! ff denken hoor, waren vooral veel kortingsbonnen! - gratis fotoreportage bonnen - nutricia pakketje met 2 potjes - zo een lepeltje dat van kleur veranderd als je eten te warm wordt. - tijdschiften - scheermeshouder + scheermes voor papa zat vast meer in, maar dat weet ik niet meer! Wat ik al zei, vooral veel reclame met kortingsbonnen, ook van de prenatal kus miek
Volgens mij 3 maanden na de bevalling. Ik heb zelf moeten mailen naar de klantenservice voor de bon voor de zwangerschapsdoos. Die heb ik dus pas opgehaald toen Lianna 4 weken was.
Je moet ff op de site doorgeven dat je baby geboren is (of een geboortekaartje opsturen) Je krijgt dan meteen nog een jaar het blad wij jonge ouders. Als je kindje dan 3 mnd is krijg je een bon thuisgestuurd (bij het tijdschrift) dat je de doos op kunt halen. Maar er zit inderdaad niet veel in. 2 potjes van nutricia met lepeltje bon voor fotoreportage stopcontactplaatje scheermesje voor papa tijdschrift party en veel reclame