Goedemorgen meiden ahh ben hier nu helemaal gek aan het worden vrijdag: ongi doorgebroken ... 1 dag te vroeg, maar voor de rest normaal zaterdag: was het al gemengd en veel te weinig voor dag 2(rood & bruin) --> raar, heb ik nooit zondag: drupje bruin in de voormiddag en nadien niets meer --> nog raarder vandaag: helemaal niets meer Dus in totaal maar 1,5 dag ongi geweest Ben serieus misselijk aan het worden en heb nu al voor de 3de dag op rij pijn aan mijn borsten (maar wel een lage t°) Nu weet ik echt niet meer wat ik moet denken; was er zo van overtuigd dat alles op zijn plaats was gevallen daar vanbinnen en nu dit.
Hoi Wendy, durf je geen testje te doen? Het is wel vreemd dat je zo kort bloed. Hopelijk weet je gauw meer. succes, Jessica
Hoi meiden Ben begin april gestopt met de pil en keer op keer was mijn ongi zeer herkenbaar. En nu ineens heel erg anders. We hebben tijdens onze vaantie wel super goed geklust aangezien op dag 2 van ons verlof de ovu-test positief was. Wilde vanmorgen testen, maar moest zo dringend plassen dat het niet gelukt is. Dom hé??
Hoi Wendy, Heb je al een test gedaan of is je menstruatie toch gekomen? Ik ben ook in april gestopt en nog onregelmatig. Zit nu op dag 36. Had op dag 29 en 30 heeeeel klein beetje bruin verlies. Echt heel weinig. Sindsdien helemaal niets meer. Heb zondag een test gedaan, maar was negatief. Verder helemaal geen rare symptomen die kunnen duiden op menstruatie of zwangerschap. Baal er echt van. Als ik dan toch ongesteld moet worden, dan maar snel ook. Hoop dat jij al wat duidelijkheid hebt! Groetjes Olga
ben gisteren naar de HA geweest omdat het niet meer te houden was, heb in de middag meer het toillet gezien dat mijn pc-scherm volgens hem ben ik zwanger (hij heeft bloed getrokken en vandaag om 16u mag ik bellen voor de uitslag) hoop dat hij gelijk heeft, maar begin zelf meer en meer te denken aan iets aan mijn maag (alhoewel, vanwaar komen die pijnlijke borsten dan) vanmorgen is mijn t° wel weer gestegen (vanmorgen 36.92) snappen wie snappen kan
Poeh dat is wel een erg positieve reactie van je huisarts. Nu maar hopen dat ie gelijk heeft, anders is het ook gelijk zo'n teleurstelling... Succes en ik hoop dat ie gelijk heeft!
Ik heb ook 2 dagen een beetje gebloed...dacht ook gewoon dat ik ongesteld was geworden..maar opeens bleef het uit..en kwam niet meer terug...en ja hoor ik was zwanger