Ik hou het niet vol.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gavor, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gavor

gavor Actief lid

26 jul 2006
    103
    0
    0
    Limburg
    Hoe krijgen jullie het voor elkaar ??
    Ik zit nu op 5 dagen voor mijn NOD.
    En ik heb al minstens 10x met een zwangerschapstest op het toillet gezeten.
    Nog altijd heb ik mezelf kunnen bedwingen om de test niet te doen,
    want waarschijnlijk is ie 5 dgn voor NOD toch negatief.
    Maar het wachten duurt zoooo lang.
    En ik voel niks......
    Geen tekenen van ongie :evil: :evil: :evil:
    Maar ook niks anders geks :rolleyes:
    Ben wel moe, maar ja , wie niet ???
    Ik ben me al helemaal voor aan het stellen
    hoe ik het "goede nieuws" tegen onze ouders ga vertellen....
    maar misschien ben ik helemaal niet zwanger...
    Ik heb zelfs al een kadootje gekocht voor mijn man.
    ( een slabbertje met : ik heb de liefste papa )
    Dat is toch niet normaal ???
    Maar ik kon mezelf niet bedwingen toen ik het zag liggen
    Ik vraag me af hoe jullie het voor elkaar krijgen om te wachten

Ligt het nu aan mij.
    Volgens mij ben ik er veel te veel mee bezig,
    Maar ik kan het niet helpen !!!!

Veel liefs,
    Gavor

2. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    hoi meis
    Ik weet dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn. Maar het kan zijn dat het nu langere duurt voor je ongi wordt omdat je er zo mee bezig bent.
    Probeer het van je a te zetten en te denken als het deze keer niet raak is volgende maand nieuwe kans.
    Ik hoop voor je dat het nu al raak is.
    SUCCES

xxx Aksiram

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik snap je helemaal hoor, heb het ook gehad. Het is en blijft moeilijk en als je dan ongi wordt is er ook weer iet of wat de teleurstelling. Ik haal zelfs geen testen meer in huis. Als ik er wel kan afblijven dan is het mijn vriend die komt aanzetten met zou je niet eens testen, dus ja daar heb ik dan ook niet veel aan.
    Ergens mag je natuurlijk wel hopen en dromen, maar probeer het ook een beetje in evenwicht te houden anders wordt de teleurstelling alleen maar groter.

Maar het ongeduld ken ik hoor. Ben zelfs eens op een dag dat we samen gingen testen de stad ingetrokken en daar snel nog een test gekocht. Snel naar het toilet van het winkelcentrum om te testen... Zo ongeduldig was ik haha.

Ik wens je veel succes en hoop dat je snel een posi test in handen hebt

Liefs,
    Elisje

4. Sandra78

Sandra78 Lid

7 aug 2006
    40
    0
    0
    nou je hebt je in ieder geval nog in kunnen houden die 10x, ik niet....
    elke keer weer een beetje teleurstelling....maar je houdt er wel rekening mee.
    en ik zei gister ook al tegen iemand: tuurlijk ben je er veel mee bezig...je wilt het graag en hoe kun je er in hemelsnaam dan niet bij nadenken als je aan het proberen bent..toch??

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. ja oefenen baart kunst he... ... het eerste jaar heb ik ook regelmatig met een test op de wc gezeten dus wacht nu al zolang dat die paar dagen er ook wel bij kunnen.

xxx

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Meid, herkenbaar!!
    Ik had een setje van 3 stuks CB digitaal,en 2 daarvan zijn ook overhaast gebruikt(negatief natuurlijk)
    en die ene ligt nu in de badkamer op het handdoekenrekje,elke dag zie ik die liggen en dan denk ik:áls ik nog eens test is dat positief,en heb ik daarna geen testen meer nodig.
    Maarja ik ben nu ook ongi ook dus ik weet dat testen geen enkele zin heeft in mijn geval.

7. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik had het voornamelijk toen we net begonnen waren (8 maanden geleden). Toen gingen we er toch wel een beetje vanuit dat het wel snel zou gaan lukken, en was het elke maand retespannend. Dat is nu wel een stuk minder. Om heel eerlijk te zijn moet ik soms op m'n banner hier kijken om te weten wanneer ongeveer m'n eisprong is. Ik heb nu meer zoiets van: ik zie het wel. Komt het, dan komt het. En anders volgende maand weer een kans. Maar misschien dat ik volgende maand weer heel anders piep hoor, dat ik dan ineens weer frisse zin heb en vol goede moed ben!

8. Female

Female Niet meer actief

lieve gavor. zo te zien ben je er idd wel heel erg mee bezig. hoeveelste ronde zit je? ik begrijp het goed hoor, als de beslissing is genomen wil je het meteen heel graag, en liefst zo snel mogelijk, het lijkt bijna een oerdrang..... maar je maakt het jezelf niet makkelijker zo, de (eventuele) teleurstelling zal op deze manier heeeel groot zijn en onbewust brengt het ook een hoop stress met zich mee. dromen mag, tuurlijk, maar probeer ook te relativeren. zoek afleiding, bij mij helpt het erg om veel extra klussen aan te pakken in het huishouden (lekker voldaan achteraf), stort je op je hobby's of bedenk evt nieuwe, kijk je favo programma's etc etc..... succes!!! xxx female

9. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Meid ik zit hier precies hetzelfde. Ik zit mezelf helemaal op te jutten.
    K heb al vanaf mijn eisprong klachten die bij een zwangerschap zouden kunnen horen, maar ook evengoed op een buikgriep ofzo kunnen duiden.
    Steeds als ik in de stad ben, dan moet ik even bij de babykleertjes kijken.
    Ik weet dat ik er teveel mee bezig ben, maar ja, k heb vakantie en dus geen afleiding van mijn werk.

Ik hoop voor je dat je snel positief test en dat we samen naar "ik ben zwanger" gaan.

10. Niet meer actief

Meis, ik kan het me zooo goed voorstellen. Van de eisprong tot de nod was ik een wandelende zenuwbom.

Het is natuurlijk makkelijk gezegd, maar probeer een beetje te ontspannen... Het helpt en zorgt ervoor dat de dagen sneller om zijn!

Heel veel sterkte meis

11. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Zit ook al te brainstormen hoe ik het onze oudes ga vertellen,
    en waar de box moet komen staan, en wat voor kinderwagen ik wil
    hebben enzo enzo, ik denk dus meid dat het heel begrijpelijk is voor ons
    en moeilijk he wachten zit er zelf ook weer tegen aan te hikken maar kan me op het moment nog wel iets bedwingen.

groetjes Rossi

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi,

het is allemaal heel erg herkenbaar en had er in het begin ook meer moeite mee dan nu.
    Ik ben in juli heel raar ongesteld geweest en ben nu ook iedere keer heel erg misselijk. ik heb er dan ook over na lopen denken om een test te doen. ik heb dat tot nu toe nog niet gedaan en nu moet ik bijna weer ongesteld worden en ik wacht nu maar tot dat moment daar is. maar ook ik moet in de winkel steeds even kijken naar de baby kleren, alleen doe ik het onder het mom van ja maar die is zwanger. het wordt steeds moeilijker. ik was de eerste keer na 2 maanden zwanger alleen dat eindigde helaas in een miskraam. nu duurt het iets langer en ik merk dan ook dat ik steeds meer moeite krijg met andere mensen die zwanger zijn.
    het hoort er allemaal bij denk ik.

liefs tascha

Deel Deze Pagina