Hoe was jullie 1e echte ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gwen81, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag ben ik voor het eerst echt ongi geworden na mijn laatste ontrekkingsbloeding.
    Op zich fijn, want 'nou doet alles het weer'.;);)
    Maar nu het volgende; woensdagochtend licht ongi, 's middag's is het al goed op gang, dus normale bloeding. Maar 's avonds begint de ellende. Heftige krampen en binnen een uur lek ik door. Dus steeds binnen een uur alweer opnieuw verschonen. 's nachts is het nog erger geworden en verlies een hoop bloed terwijl ik opsta en naar de wc ga. (gewoon rood bloed geen stolsels, slijm o.i.d.)
    Donderdag was alles weer normaal en lijkt het op mijn 'normale' ongi.
    Maar nu vrijdag niks meer:$:( Ik vind dit een beetje vreemd omdat ik eerst zo heftige bloeding had maar het heeft uiteindelijk nu maar 2 dagen geduurd.
    Dus nou vroeg ik me af, hoe was jullie 1e echte ongi?
    Alvast bedankt!!
    Liefs Gwen

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Niet direct veel korter (ook niet langer) maar wel veel heftiger en ''pijnlijker''... Ja we hebben het maar zwaar... ;)

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Liefs Gwen

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Bij mij was het ook heel anders dan anders... ik was wel 7/8dagen ongi.. best wel lang dus, maar bij mij was het helemaal niet heftig... Wel de hele dag door wat bruin/roodverlies, dus wel echt een ongi. Ik ging namelijk eerst twijfelen, omdat het de eerste dagen alleen maar bruinverlies was.. maar daarna werd het ook wel rood, terwijl ik de eerste dag wel met rood begon!! Beetje vaag dus allemaal.. zal wel allemaal anders zijn.. je lijf zal wel opgang moeten komen. Dat zal bij jou ook wel zo zijn.. afwachten op de volgende keer of gewoon zwanger raken in de tussen tijd.. :D succes!! xxx

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook wel verwacht hoor dat het anders zou zijn maar dan niet zo.
    Heftiger had ik al wel verwacht, maar zo kort niet. Ik had verwacht dat het langer zou duren. Normaal zo'n 4/5 dagen.
    Dus nu maar 2 dagen is vrij kort. Ik hoop natuurlijk deze ronde zwanger te worden maar anders hoop ik dat het de volgende keer weer gewoon net als anders is.
    Ik ben begonnen met 'etos multi zwanger worden' dus ik hoop dat dit een goede uitwerking zal hebben.:D
    Liefss

6. Lientjelove

Ik had het ook anders verwacht.. heftiger, maar dat viel bij mij dus weer mee.. Hoewel ik wel echt super krampen had (voordat mijn ongi door kwam) en super chagerijnig.. pfff!! hihi.....
    Misschien was dit bij jou nog niet je echte ongi, maar komt het nog.. vervelend hé?? Nou succes ermee, hopelijk snel duidelijkheid.xxxxx

7. Lientjelove

Oh.. trouwens ik slik ook die pillen van etos en ik vind ze erg fijn... Ik moest ook even op mijn ongi wachten.. duurde 65dagen, maar volgens mij door die pillen wel sneller gekomen.. (ik ben er halverwege mee begonnen). Ik heb ook veel positieve verhalen gehoord/gelezen....

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

is normaal, ik ben zin ik van de voorbehoedsmiddel af bent maar drie dagen en met wel 6 t/m 7 dagen met veel pijn en nu ook maar een dag pijn.. het kan dus totaal anders verlopen dan je ongi met pil.

xx

9. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er ook veel over gelezen op deze site.
    Aangezien ik toch nog niet was begonnen met foliumzuur, ben ik het gelijk maar gaan halen. :D Want het was ook nog net in de aanbieding. ;) Maar ik ben op zich wel tevreden over de lengte van de cyclus, die was 30 dagen. Dus ik ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan.
    Ik voelde mijn ongi ook niet echt aankomen deze keer. Woensdagochtend kwam het 'opeens', de dagen daarvoor voelde ik me alsof ik griep ging krijgen. Dat was dus ook anders dan anders.
    Vooral de dag voordat ik ongi word, ben ik normaal erg explosief zeg maar.;):) En voel ik het ook in/aan mijn buik. Nu dus niet.
    (Wat op zich wel fijn was voor mijn naaste medemensen;):D)

Groetjes

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.
    Ik was trouwens niet aan de pil hoor maar had de nuvaring.
    Maar ik weet ook wel hoe mijn ongi is zonder nuvaring. Nl. bijna hetzelfde als met. Dus scheelt weinig want ook dan is het min. 3 max. 5 dagen. En normaal bloedverlies.
    Groetjes Gwen

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

hey gewen

:) ik was ook aan de nuva-ring en ik had echt een groot verschil in bloedingen.. zo kan je zien elk lijf is weer anders

Deel Deze Pagina