Jeetje.......maandag hcg geprikt...vandaag weer....hcg is gestegen? Heb een paar dagen gebloed....echo gehad.....slechte vruchtzak wel hartje zei de vk ... Week later echo gehad....ik zie niks meer zegt de vk... Ik wilde dat ze in het zk het nakeken omdat het zo gek ging...vandaag dus echo gehad en bloed geprikt... Echo was niks op te zien ... hcg gestegen... en nu? Ben bang eigenlijk...
Hoeveel is het gestegen? Bij mij steeg het na mijn 1ste miskraam nog 2 weken. daarna zakte het langzaam. Misschien zit er nog een klein restje in je baarmoeder? Mocht er nog wat in je eileiders zitten dan hadden ze dat al moeten zien, of je had al klachten moeten hebben lijkt me.
ja dat lijkt mij ook panter! Hoeveel weet ik even niet maar wel te veel zei ze....... Ik had maandag 835 en nu dus meer....ze willen me zaterag terugzien en weer een echo maken....
Ach meid, wat naar... Dikke knuffel en veel sterkte! Hopelijk mag je snel een plakbeebje in je buik hebben!
heb ik niet gevraagd......wist even niet wat ik moest zeggen.. Wordt vanavond teruggebelt...... idg hoger dan 835..... was al zo bli dat alles schoon was...hoop niet dat er iets is blijven zitten
Het is toch geen bbz heh? Evt een 2e vruchtje ofzo. Of toch iets blijven zitten? Hou het goed in de gaten hierbij stijgt het hcg vaak ook heel langzaam
Ik denk dat er mss toch een restje zit...was bij mij ook zo. Lichaam heeft het echter zelf afgestoten toen hcg uiteindelijk zakte. Hou jezelf gewoon even in de gaten, ga je je ziek voelen of krijg je koorts dan zou ik even bellen. Mss is het hcg wel heel weinig gestegen...eigenlijk zou je de waarde moeten weten. Want is het van 835 gestegen naar bijv 860 das anders dan dat het gestegen is naar bijvoorbeeld 2600 Gelukkig mag je terug komen voor controle, ze houden je goed in de gaten.
Ahhh dat is echt om gek van te worden...jammer dat je niet hoe hoog die nu is...errug vreemd....zeker omdat ze niets op de echo meer zagen...en ik vind hem nog steeds erg hoog voor iemand die al helemaal achoon is volgens de echo...
Kun je niet zelf terugbellen nu en zeggen dat je het vergeten bent te vragen? ik zou dit wel doen Jeetje.. wat balen, je wilt verder en nu is het ook nog eens gestegen, pfffff wat naar meid! Wat was er dan op de echo te zien? was er al een goed slijmvlies te zien in je baarmoeder?
Een restje zwangerschapsweefsel van bijvoorbeeld 0.5mm is met de echo niet te zien, maar kan wel je lichaam laten denken dat het nog zwanger is door hcg aan te maken. dan zie je vaak kleine stijgingen...zoals bij mij van hcg 20 gestegen naar 44, toen naar 66 en toen daalde het weer.
Weet wel dat vorige week maandag volgens de vk alweer een mooi laagje slijmvlies te zien was.... Ik heb ook alleen maandag bleod geprikt....dit omdat ik vond dat mijn testen te duidelijk waren en ik woensdag opeens stolsels verloor op de wc...dus ik wilde duidelijkheid. De gyn zei wel net dat ze even had nagerekend met de testdatum en hcg nu maar dat kwam ook niet overeen....
ja dat is ook vreemd.....en zo`n stijging! dan moet er veel zijn achtergebleven en dat had ze toch wel gezien dan?
of er zitten meerdere kleine restjes? Ze zullen je wel goed bekijken bij de volgende echo. Krijg je in tussentijd last dan moet je bellen. Vooral als je pijn tussen je schouderbladen krijgt en benauwd word.
Ja dat is dus nu zeik dit he! Ik heb 3x een echo gehad in de tussentijd.....dan hadden ze die bbz toch wel gezien! Ze hebben alle keren gekeken ... de gyn heeft extra goed gekeken want zij was bang dat de vk iets niet goed gezien hadden...