Welk merk ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zuss, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ik heb PCOS en wordt daarvoor behandeld met Clomid. Gelukkig slaat de 2e ronde 100mg weer aan (zie mijn handtekening). Nu hoop ik natuurlijk gewoon dat ik deze ronde zwanger raak (think pink!), maar stel je voor dat dat niet zo is...

In mijn ziekenhuis is het zo dat als het twee rondes goed gaat, je dan voor 4 maanden medicijnen meekrijgt 'om het zelf te proberen'. Nu wilde ik in die rondes wel met ovu-testen mijn eisprong in de gaten houden. Dus ik heb die de vorige ronde al gedaan, maar ze bleven constant negatief, terwijl mijn echo's en bloeduitslagen laten zien dat ik een prima eisprong heb gehad.

Nu weet ik wel dat PCOS en Clomid een twijfelachtig effect kunnen hebben op ovulatietesten. Ik heb nu die van ClearBlue Digital gebruikt, met de smiley. Maar ik vroeg me af of jullie ervaring is dat een andere test misschien beter werkt?

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook clomid gebruikt (3 maandjes) en ik heb met de ovulatietesten dipstick (van Zwanger & Kids), steeds mijn LH piek kunnen vinden. Voordat ik Clomid slikte trouwens ook.

Hopelijk gaat het ook voor jou snel lukken!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zuss ik kreeg dus van mijn ferti arts deze mee...

Ik zal effe uploaden ;)

nou lukt mij niet, maar merk OvuLady zie website Bipharma - Consument - Home

4. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, die dipsticks (klinkt meer als een snack :S) van Zwanger & Kids zijn echt goedkoop, maar 4,39 euro per 6! Terwijl die van Bipharma bijna 27 euro kosten voor 6! Ik had zo'n groot doosje van CB, dan betaal je iets van 38 euro voor 20 stuks.
    Ik heb al foto's van die dipstick op dit forum voorbij zien komen van andere meiden. Is dat netzoiets als de 2v5 Kruidvat zwangerschapstesten: in dit geval goedkoop = beter?
    Zou weleens fijn zijn voor de verandering...

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zoals je weet hier ook Clomid en PCOS...gebruik ook zwanger en kids.

Deel Deze Pagina