goeiemorgen dames, wilde jullie even vragen om in mijn album te kijken, heb namelijk nu de 2e dag een donkere streep bij de ovu testen. je moet kijken bij de foto van ovu testen 24-25 nov, en de bovenste ovu testen zijn dus al 1 dag oud, dus qua kleur iets minder duidelijk dan gisteren ik ben gelukkig deze maand eerder gaan testen omdat ik vorige week al meende dat mijn ei deze ronde een stuk eerder komt, had vorige ronde een cyclus van over de 40 dagen, en mijn ei op dag 22, en nu deze ronde heb ik mijn wrs binnen nu en korte tijd, dus zit nu op dag 16! meende vanochtend vroeg dat mijn ei was geweest, omdat het bakstenen gevoel in mijn buik minder/bijna over was, heb me vergist want ik heb het nu wel weer wat denken jullie :
Ja, je eitje komt eraan hoor! Die van de 25ste (onderste) is het meest positief! (ik zag net trouwens dat je banner ook juist liep, zag een spermacelletje met de tekst "dit is je meest vruchtbare dag"! Maar nu zie ik oppeens een ei ..... Hij verspringt met je mee ) Veel klus-fun! Liefs!
@eleni, heb idd mijn banner maar veranderd want volgens mij komt hij gewoon vandaag of morgen, heb echt ontzettende pijn in mijn linker onderbuik (die domineert al sinds het begin van de cyclus ). meende vanochtend dat ik mijn ei had gehad, omdat ik toen niet veel pijn had, en nu.....flinke pijn
nou, zijn vannacht wakker geweest en hebben toen goed geklust ....vanavond gaat ons zoontje bij opa en oma logeren, en dan kunnen we ook weer klussen
@all, was gisteren idd mijn piek, heb namelijk nu net getest, geen ochtendurine, en was nu stuk lichter dan die van gisteren 15 uur. vannacht goed geklust, en gisterochtend ook, misschien vanavond nog, en dan zou het goed moeten zijn, of niet?
Willen jullie even bij mij kijken? Heb net een positieve ovutest. Staat in mijn album. Wat raden jullie nou aan qua klussen? Vandaag of morgen en overmorgen?
@annie, had ook zo'n duidelijke test, alleen kwam ik er de dag erna achter dat de test toen nog donkerder uitsloeg....heb die 2 dagen ook geklust, en op de dag dat er daling zat in de ovu testen
Nog bedankt voor je reactie. Nou bij mij laat zo'n ovutest gelijk een piek zien. Gebruik die van Sensitest en die geven an dat je ei tussen de 24 en 48 uur eraan komt. Bij mij was hij vandaag. Voelde gewoon iets knappen. Toen ik thuis kwam heb ik er weer een test tegenaan gegooid. Gelukkig lagen ze in de brievenbus. Vandaag was er een licht streepje te zien en dat klopt ook wel. Vorige ronde had ik dus ook maar 1 streepje, maar deed de test toen voor het eerst en was gelijk positief, dus twijfelde.
@annie, spannend zeg, hoop op een goed ei dat zich innestelt. ik heb sinds gistermiddag flinke pijnlijke (.)(.), heb ik afgelopen ronde niet zo gehad...