Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. We hebben zat. besloten voor een 3de te gaan. Alleen....onze 2de is dankzij Clomid gekomen...mijn laatste fase van de cyclus is te kort waardoor de innesteling niet lang genoeg de tijd krijgt.... Na de 2de zwangerschap zijn er geen afspraken ofzo gemaakt...maar ik vraag me af moet ik contact opnemen met de gyn of zal ik het eerst zelf moeten proberen om zwanger te worden?! Wie weet dit of heeft ervaring? x
Ik heb hier geen ervaring in maar ik zou voor jezelf gewoon even een belletje doen en het bespreken. Dat kan je dan misschien ook een beetje geruststellen. Succes en veel plezier hihi.
Lijkt me zowiezo niet verkeerd om even bij je gyn langs te gaan en te vertellen dat je bezig bent voor een derde. Je kent hem/haar toch al dus een afspraak is zo gemaakt! Kan er snel ingegrepen worden mocht het niet lukken, ipv dat je eerst maar een beetje 'aan gaat modderen' en daarna pas hulp zoekt.. Ofzo, heb er geen ervaring mee maar dat zou ik doen in jouw situatie denk ik
Ik zou idd het zelfde doen als bovenstaande reacties. Nee heb je ja kun je krijgen natuurlijk. En aangezien je al een medische geschiedenis hebt zal het denk ik sneller in gang gezet worden. Veel succes
Als vast staat dat je met Clomid zwanger bent geworden en het medicijn ook nodig hebt, zou ik bellen. Je kunt sowieso overleggen. Onze eerste is ook met medicatieondersteuning 'ontstaan' maar we hebben het voor een brusje eerst zelf geprobeerd en nu toch weer aan de Clomid.
Ik zou ook sowieso gewoon even bellen en je vraag voorleggen. Misschien kun je afspreken dat je het x aantal maanden aankijkt of misschien adviseren ze wel weer direct medicijnen te nemen. Succes!
Ik heb gebeld vanmorgen. DInsdag 14 september moet ik er op gesprek komen! Bedankt voor jullie hulp! Groetjes