Wie ook druppel bloed op 5 weken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Noushis, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik heb dinsdag mijn bloeduitslag gehad.
    HCG = 426
    Progesteron = 23,2

Nu heb ik vandaag een druppel bloed verloren.
    Ik heb huisarts gebeld en mag morgen bloed laten nemen en morgenavond zou uitslag hebben.

Maar omdat ik al 2 miskramen heb gehad, 1e keer met paar bloeddruppels op 12 weken, en vorige keer ook op 5 weken maar dat was zondvloed... maak ik me grote zorgen..

Ik heb wel serieus buikpijn en rugpijn... maar voorlopig geen bloedverlies meer.
    Iemand dit ook gehad?

Groetjes

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier ook 2x druppeltjes bloed verloren bleek de innesteling te zijn en kijk naar mijn banner nog steeds hartstikke zwanger...

Meid ik duim voor je!!!

Knuff Ukje

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

hier ook op een ochtend ineens wat bloedverlies daarna was het klaar

4. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben.

Ben daarjuist bloed laten nemen en deze avond weet ik de uitslag.

Ze wist me wel te zeggen dat als het straks toch goede resultaten geeft... dat het nog altijd een miskraam kan worden.
    Moet sowieso maandagavond naar gyn en dinsdagavond terug bloed laten nemen...

Voorlopig is het bij die ene druppel gebleven. Gisteren wel veel buikpijn gehad en rugpijn...

Moest het nu terug mis lopen... dan komen er wel verdere onderzoeken omdat het een 3e zwangerschap is op 10 maanden tijd...

Ik hou jullie op de hoogte...

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier ook een druppel bloed tussen de 5 en 6 weken ongeveer daarna niks meer en nu nog steeds zwanger.

6. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Fijn topic dit ben 6 weken en heb ook een drupje bloed vandaag brrr word dr zo onzeker van zeg.
    Verder voel ik me wel prima.
    Hoop dat alles oke is.

7. Zoeii

Zoeii Lid

12 jun 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb het afgelopen maandag ook gehad! Voelde ineens iets "lopen", gauw naar toilet en shit, ja rood bloed! Duurde niet lang, was meer met afvegen. Maar ja, zo onzeker als wat na die tijd! Heb dinsdag wel 100x gekeken of er niks meer kwam. Gelukkig ook niet meer geweest. Mag over 2 weken wel een echo laten maken.. duurt nog wel lang, dus tja, nog maar even in onzekerheid zitten. Gaat wel weer iets makkelijker dan begin deze week. Volgens de vk moest ik me geen zorgen maken. Anders had ik wel hevige buikpijnen en stolsels moeten hebben. Dat hebben we gelukkig niet!
    Sterkte allemaal, met onzeker zijn.. het komt dus vaker voor in de 5e week als ik het lees..

8. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik begin me meer onzeker te voelen..

Daarstraks meer gelig verlies... Zal straks eens vragen aan huisarts...

9. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik ben hier terug se...

HCG was 1416... dus heel goed gestegen (maandag was 426) maar progesteron is gedaald. Nu 16,1 (maandag 23,1)

Volgens huisarts... afwachten en niks doen. Heb naar secretaresse van gyn gebeld. Gyn was er ni... maar via op 1 of andere manier had ik haar aan telefoon... Moest direct utrogestan pilletjes (oraal) halen bij apotheek. 's morgens en 's avonds 1 pilletje innemen (200 mg)...

Sowieso maandag naar gyn.

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Heb hetzelfde hoor! Sinds dinsdagochtend een keer een drupje bruin bloed. Dan weer een paar uur niks, en dan 's avonds weer wat. Heb het tot vanmorgen gehad. Nu de hele dag al niks meer. Het is echt alleen bij het afvegen. Niet in mijn inlegkruisje (die ik helaas dagelijks nodig heb, anders kan ik elk uur een schone onderbroek aan). Verder geen buikpijn, soms heel licht, maar dat heb ik al sinds innesteling (die heb ik echt kunnen voelen!), dus niks vreemds.
    De tests worden overigens steeds knaller, dus volgens mij zit het wel goed.

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi laat je progesteron goed in de gaten houden dat het daalt in je zwangerschap is niet goed. Ik heb zelf in deze zwangerschap utrogestan gebruikt en het is beter om dit vaginaal in te brengen dit omdat het dan beter opgenomen wordt en sneller. Dit is een tip het geeft vaginaal wel wat meer rotzooi dus een inlegkruisje is wel aan te raden. Ik zou maar eens een beetje google dan lees je dat het bijna altijd vaginaal word genomen. Heel veel succes en laat je goed opvolgen

12. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    minimuis: zijn dat dezelfde pilletjes die je mag gebruiken?

Deel Deze Pagina