Je op nog een keer gelezen in de hoop het toch beter te begrijpen. Hoe oud ben je? Meer dan je halve leven geen contact is lang, heel erg lang. Je hebt meerdere malen contact gezocht maar dit lukte niet. Wil ze het wel? Op mij komt het over van niet. Dezelfde dingen liken op fb en dezelfde kat kopen (nu dezelfde babynaam). Hoe weet je dat? Volg je haar / hou je haar in de gaten op fb? Als meerdere malen contact leggen niet gelukt ikm zal ik eerder denken dat ze "gewoon" dezelfde smaak heeft en niet dat het een eerbetoon aan jou is. In dat laatste geval had ze toch wel contact gezocht of waren jouw pogingen geslaagd!? Verkondigt zei dat ze je haat of doet die tante dat? En waarom wil tante niet dat er contact is? Wat is er voorgevallen? Waar beschermt ze je zusje tegen? Ik denk dat geen van de dingen waar jij aan denkt van toepassing zijn. Dus geen jaloezie, geen eerbetoon en geen pesterij. Ik denk dat ze na zo een lange tijd haar eigen leven lijd en dat jullie of dezelfde smaak hebben of dat dit toeval is. Weet ze wel hoe je dochter heet? Als je al zo lang uit haar leven bent kan het zo zijn dat ze er totaal niet mee bezig is. En die foto... ze was zwanger, misschien nieuwsgierig of haar kindje op die van jou zou lijken en de foto om dit te kunnen zien als haar kindje er was.
Precies dit Het verhaal, de naam van ts en dit als eerste topic als nieuw lid.....ik doe mijn best om het te begrijpen, maar vind het allemaal bijzonder zeg maar.
Het zou ook wel tof zijn als ts zelf nog reageert.... Verder, als er een kern van waarheid in zit, als eerste die tante buiten zetten en volledig op negeerstand, dat maakt t al een stuk makkelijker lijkt mij
Ik snap er net als jij helemaal niks van. 22jr geen contact maar wel precies weten wat ze liked en hoe haar dochtertje heet. Wie weet vind ze oprecht dezelfde dingen leuk als jij zonder dat ze daar weet van heeft (er is immers zoals jij zegt geen contact) Het komt op mij over dat jij haar Facebook begluurt en dit weet ipv andersom. En door al die tegenstrijdige dingen in je OP heb ik nogal moeite met het geloven van je verhaal
Ja, het zou kunnen. Maar wel apart dat er van zoveel namen die er zijn, juist de naam van haar nichtje kiest als de naam voor haar dochter. Dat lijkt mij meer dat ze het wel met een bepaalde reden doet. En niet omdat ze het zo mooi vind, al weet natuurlijk niemand dat in dit aparte verhaal. Misschien komt er nog een reactie van de ts of een 2.0
Mja als het gaat om namen zoals Julia of Emma.. Dat zijn toch wel namen die veel in Nederland gekozen worden. Dan is die kans best aannemelijk dat ze afhankelijk van elkaar die naam hebben gekozen.