Hallo dames. Op 15-3 heb ik mijn knaller gehad op ovu test, en vandaag met 2 plasje een test van kv 2v5 gedaan en nu is er een tweede rosé streepje te zien, ik weet het nog erg vroeg maar was toch te nieuwschierig. Hopelijk zien jullie hem ook en heb ik zondag toch wel een duidelijkere test... Verwachte ongi is trouwens 29-3 (cyclus van 26 dagen).
en helaas weer eens niks van te zien hier op de site pfffffff... alleen lichtjes op de negatieve..... hij stond er binnen 1 minuut trouwens
Ik zie het streepje hoor! Eerste foto is het duidelijkste. Maar als je een positieve ovulatietest had op 15/3, dan ben je vandaag nog niet 9dpo? Je eisprong is gem. binnen de 24-48u na je LH piek (positieve test). Dus in dat geval was je eisprong 16/3 (of zelfs 17/3). Dan ben je vandaag 8dpo (of zelfs 7dpo). Wel al aardig streepje dan
Het streepje is wel te zien inderdaad. Maar je had laatst toch ook zo'n vaag streepje op de IDYL test? Dat was eigenlijk veel te vroeg om positief te kunnen testen (4 of 5 DPO volgens mij). Ik vraag me dan af of je echt positieve testen hebt, of dat het komt omdat er iets is, dat zorgt dat jij positieve testen krijgt. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar zo vroeg na je ei, lijkt bijna wel onwaarschijnlijk. Ik zit op 10 DPO nog en negatief. Vorige maand op 12 DPO pas een duidelijk steepje. Ze liepen echter niet op en ben 4 dagen later dan normal gaan menstueren. Ik heb op 13 maart mijn positieve test gehad. Jij op 15 maart zeg je. Uitgaande van je eisprong op 16 maart, zou je vandaag op 8 DPO zitten. Dan kan je wellicht positief testen, maar is wel enorm vroeg. Hoop dat je testen mooi gaan oplopen hoor.
Knaller op de 15e is waarschijnlijk eisprong op de 17e(altijd laat aanhouden,dat voorkomt te vroeg testen) dus ben je nu 7 dpo.Ik zie niets op je test.(negatieve kijk ik niet naar,want ik heb nog nooit in een gebruiksaanwijzing zien staan dat je een foto van je test in negatief moet beoordelen)
Ben het er niet mee eens dat je op haar testen niets ziet. Op de normale weergave zie ik het zeker wel. Hier op mijn PC en ook op Iphone. Misschien dat jouw telefoon, tablet of PC niet zo'n duidelijke foto's laat zien. Als iemand iets niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is of niet staat, maar dat terzijde. Het blijft hoe dan ook heel erg vroeg. Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo kwam jij er ook pas ver in je zwangerschap achter dat je uberhaupt weer zwanger was....
Dat mag,dat jij het niet met me eens bent.Ik zeg volgens mij nergens dat er geen streep kan staan,ik zeg alleen dat ik het niet zie.Daarbij is 7/8 dpo erg vroeg
Is het nu wel te zien pipo?? En idd ben erg vroeg met testen, hoop zondag een mooie duidelijke te hebben...