Haaai! Ik weet niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar anders wordt hij vanzelf verplaatst! Maar heb op Google over de Chinese kalender gezocht om het geslacht te bepalen, en volgens al die kalenders krijgen wij een meisje. (Woensdag 19 maart, hopen we dit te weten door echo). Maar mijn vraag... is dit een beetje 'betrouwbaar'? Bij wie klopte dit en bij wie niet...??? Groetjes xSimone.
Als je goed zoekt zie je dat de ene kalender een meisje geeft in de maand, en een andere kalender een jongetje. En Chinezen gaan uit van je eigen conceptie datum, dus als je in maart geboren bent en nu 25 ben, dan gaan hun uit van 9 maanden eerder dus rond juli en dan ben je volgens hun dus 24 jaar. Ik geloof er niet meer zo in.
Nee hoor.. Bij mij al 3x niet.... nu zegt de kalender een meisje, dus ga ik er maar vanuit dat het weer nietklopt, en het dus een jongen zal zijn. Maandag weten we het hopelijk.
Bij mij klopte het en bij mijn beste vriendin klopte het 3x. Helaas bij een 2e vriendin klopt hij niet.
ik geloof er ook niet in zou ook een meisje moeten krijgen maar is echt een knul hoor! of er moet iets heel geks gebeuren tijdens mn bevalling
Bij ons stond er overal dat we een meisje zouden krijgen maar het is toch echt een knulletje dus bij mij klopte het niet!