Mag ik jullie wat tuurmateriaal aanbieden, ik ben veelste vroeg met testen en moet verder ook afwachten maar ik ga zo naar mijn huisarts om even het eea door te spreken over een mogelijke zwangerschap ivm medicatiegebruik dus dacht doe toch even een testje..... View attachment 143937
Met wat fantasie zie ik een hééééééél vaag streepje. Maar je zit rond 7DPO? Ik durf er niets over te zeggen nog..
snap ik hoor Helen, verwachte er zelf ook niet heel veel van toch zie ik zelf ook een heel heel vaag streepje....
ik zie wat hoor! hoef niet eens te turen... het blijft natuurlijk erg vroeg, dus ik hoop dat het blijft zitten!!
ik zie wel wat maar of het nou een streepje is of dat het aan mijn ogen ligt????? ik hoop het positieve voor jou. overmorgen weer testen dan zou hij veel duidelijker moeten zijn.
Als je over ene paar dagen nog eens test dan? Ik testte 8 DPO negatief ()echt een witte reus test) en 13 DPO knalpositief. En natuurlijk wel even laten horen hoe het nu verder gaat he
Thanx meiden voor de reacties Ik heb testen van zwanger en kids gebruikt heb er nog zat dus waag morgen of zaterdag nog een poging Voel me ook wel echt zwanger hoor, ben misselijk, vollere borsten en humeurig haha nou geduld geduld geduld
De test van de KV2v5 is veel gevoeliger.. Ik had bij deze zwangerschap vage lijntjes op de Z&K testen en op de KVtest een duidelijke streep! Mss een idee om de KV2v5 te halen
ik zie ook een tweede streepje meis maar ik zou als ik jou was een kv 2v5 halen die zijn veel gevoeliger dan de z&k testen succes meid
Goed plan, ben benieuwd naar je resultaat!!! Maar dan is het beter om het met ochtendurine morgen te doen denk ik. Helemaal omdat je zo vroeg test. Succes in elk geval!!
Met ochtendurine had ik een licht streepje en in de avond al een veel donkerder dus je kan als je tijdje niets gedronken hebt ook overdag testen. Succes en laat ons ff de uitslag weten! Ik duim voor je