Is het mogelijk?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kristelb, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristelb

kristelb Nieuw lid

18 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Wij zijn bezig voor een tweede kindje en zijn ook met de ovulatietestjes bezig om het te bevorderen.
    Nu had ik vorige week zondag een positieve test en ook zondagavond. Tevens was hij die maandagochtend nog positief.
    Nu vraag ik me af wanneer ik mijn ei zou kunnen hebben gehad. Moet je dan vanaf die zondagochtend 24-48 rekenen of vanaf maandagochtend?
    Dit vraag ik omdat mijn man die zondagochtend voor zijn werk naar het buitenland is vertrokken.
    Ik heb die donderdag, vrijdag en zaterdagavond wel gemeenschap gehad. Zou het voldoende kunnen zijn? Ik denk dat ik nog een weekje moet wachten alvorens te kunnen testen.
    Ik weet dat sperma rond de 72 uur kan leven maar ik kan me voorstellen dat het zaad van die zaterdagavond van mindere kwaliteit kan zijn geweest aangezien dat al de derde klusavond achter elkaar was.
    Wat denken jullie? Hoe reeel is de kans?

Groetjes Kristel

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan nog wel, maar ja het blijft nog even afwachten...
    ik hoop dat het toch gelukt is!!

3. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi Kristel,

Het kan hoor! Wij hebben ook niet op de vruchtbaarste dag gemeenschap gehad en alle vier dagen ervoor wel en bij mij is het raak :)

Ik duim voor je!

4. kristelb

kristelb Nieuw lid

18 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik hoop dat het raak is! Nog een weekje wachten...
    Ik heb nog geen symptomen/ verschijnselen. We zullen zien...

5. Goud

Goud Lid

21 apr 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb dezelfde situatie, altijd alleen maar via Google kijken. Nu dacht ik, kom ik registeer en ga gewoon mee chatten!

Al vanaf 09-2010 proberen zwanger te worden, deze maand begonnen met ovulatietesten. Gister (woe) en vandaag (dond) een positieve test. Zondag, dinsdag en woensdag gemeenschap gehad. Mijn man is nu twee weken weg voor zijn werk.

Hoe groot achten jullie de kans dat ik zwager word? Wat is jullie ervaring forumlezers?

Deel Deze Pagina