wat moet ik hiermee? help alstjeblieft

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Als ze zich gedraagt als een puber zou ik haar ook behandelen als een puber, en dat is simpelweg het van je af laten glijden.

Je kan haar hoogstens een sms terug sturen met joh ma hardstikke fijn, en met de tijd ontmoeten we elkaar gezellig prive om echt leuk kennis te maken.

Ze heeft immers door haar sms al aangegeven dat ze fout was, iemand die denkt dat ze goed zit stuurt er echt niet zo snel een sms overheen hoor, dus ach....ze was gewoon iets te blij en daarna iets te teleurgesteld, dat zijn we allemaal weleens geweest als het op mannen aan komt.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ben benieuwd of ik wat hoor van haar verder behalve die sms. idd ik hoop maar dat ze die stuurde omdat ze weet dat ze fout zat, maar ik verwacht toch echt wel even een belletje hoor! ik voel er niks voor om het makkelijk af te doen eerlijk gezegd.

3. Dana

Dana Niet meer actief

nou ik begrijp je helemaal Ellen, mijn moeder heeft een tijd lang ook allerlei vriendjes en dates gehad en elke keer weer was het volgens haar de ware, op een gegeven moment wordt je voorzichtiger met het openen van je hart en dat recht heb je!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb haar ondertussen gesproken en ik heb een goed gesprek gehad. ze begreep me heel goed. ik heb er een goed gevoel over en ben blij dta het uitgesproken is.

dit topic mag dicht

Deel Deze Pagina