Wat moet ik hiermee.. vind het echt heel erg

Discussie in 'De lounge' gestart door TantePerenboom, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Daar heb je ook wel gelijk in geef ik toe. (mening mag je hebben hoor ;) ). Het is moeilijk uit te leggen maar bij haar moet heel hard zijn wil het tot haar doordringen.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik zou niet alleen haar, maar ook haar man er mee confronteren. Met jouw man erbij voor de steun. Vind het té pijnlijk om er niks van te zeggen.

3. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok :) ik snap het wel dat zoiets in je opkomt. Maar ik zou het erg vinden als je het ook écht deed.
    Ik vind het trouwens ook vreselijk wat zij heeft gedaan. Verschrikkelijk gewoon... dat iemand dat durft.

5. tulip

tulip Niet meer actief

pff vreselijk zeg, maar ik had er idd al op de stoep gestaan, wat een walgelijke actie!!

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Bizar.......:$

Das het enige wat ik er over kan zeggen. Hoe kun je je eigen vlees en bloed zo 'gebruiken' om iets lulligs als een pakketje niet op te sturen.....

Confronteren die hap! Ik weet idd niet of het je broer is of je schoonbroer waarmee zij getrouwd is, maar ik zou die ook zeker inlichten...

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik zou me er niet mee bemoeien........Wel vertellen dat je weet van haar e-mail en dat ze fraude pleegt.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zou idd je schoonzus confronteren met wat die persoon heeft gemaild. Wat erg dat ze mensen oplicht en dat ze zelfs zegt dat haar zoon is overleden. Erg en ziekelijk om dat te verzinnen. Ik heb het echt meegemaakt, dat mijn dochter is overleden, en kan me er niks bij voorstellen om dat zomaar even te verzinnen...

Succes! Ik kan me zo voorstellen dat je ineens een heel ander beeld van je s-zus vormt.

9. Jel

Jel Niet meer actief

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Mijn god dan moet je toch ook ergens iets goed fout hebben zitten als dit in je opkomt. Zulke mensen hebben toch echt dringend hulp nodig. Ik zou haar er dan ook zeker mee confronteren.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou toch eerst eens met je schoonzus in gesprek gaan. Zonder gelijk al te verwijtend te zijn.

Van iemand die jij helemaal niet kent hoor je dat je schoonzus heeft verteld dat haar zoontje is overleden. Maar is dat wel het werkelijke verhaal? Misschien bedenkt diegene dat wel?

Eerst met je schoonzus in gesprek, misschien gaat gaat het wel helemaal niet goed met dr en heeft ze dringend hulp nodig en voelt ze zich nu ook verschrikkelijk.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze he...

Succes!

12. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou een gesprek hierover aangaan met je schoonzus. Kan me voorstellen dat je dat pas wilt doen als ze terug is van vakantie.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

nouja ze heeft de mails gekregen die haar schoonzus heeft gestuurd. ja je zou ze kunnen veranderen maar dat lijkt mij niet.ik bedoel die persoon wil zijn of haar spullen of geld en dan ga je niet lopen etteren door dingen te verzinnen

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

trouwens een vakantie zou me dan echt een reet kunnen roesten en ik zou het je ook erg kwalijk nemen als partner van die persoon.

bedoel als mijn partner zoiets zou doen en mijn zwager of broer zou het weten en ik weet van niets en ze vertellen het mij pas nadat ik weken later op vakantie ben geweest.zou ik ze erg kwalijk nemen.

daarnaast vind ik het niet kunnen dat ze op vakantie gaat van gestolen geld

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat erg dat je schoonzus haar zoontje gebruikt om het pakketje niet op te sturen:x ik zou haar wel confronteren

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou haar juist voor de vakantie confronteren. Dan kan ze in de vakantie er eens goed over nadenken...en daarna dus nog een keer erover hebben.

Gaat het om veel geld?

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    ok, tis een heel lullig excuus om te gebruiken om iets niet op te sturen. Maar zo moeilijk hoeft het toch niet te liggen? Ik zou gewoon, voor haar vakantie, ronduit vragen van he...ik zag je naam op marktplaats.....wat raar? Is er iets mis gegaan met een verkoop??

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben het hier wel mee eens.

En jij gaat voor de fun alle rubrieken af op mp en je komt de naam van je schoonzus tegen? Dat is ook wel heel toevallig...
    Niet dat ik het niet geloof, maar mp is wel zó groot!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nouja je gaat haar toch niet pas aanspreken als ze terug komt van vakantie omdat je haar vakantie niet wilt verpesten, ze verdiend het toch niet om even lekker rustig weg te gaan! (van het geld van de gedupeerde(n)!!)
    dit moet gewoon zo snel mogelijk goed afgehandeld worden.. maarja dat vind ik..

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je de mails hebt van schoonzus waarin ze dus echt dat gezegd heeft als bewijs...dan zou ik haar confronteren en de keus geven. Of ze stuurt het pakketje op/geld terug, of je geeft haar adres aan die mensen. Ik vind het walgelijk als mensen andere mensen oplichten!! Ik snap echt niet waar je het lef vandaan haalt om andere mensen te besodemieteren en ook nog over de rug van je kind..

Deel Deze Pagina