Heb alleen het begin gelezen. Je zou je schoonzus nog maals kunnen aan spreken op wat je te weten bent gekomen. Waarom heeft ze dat gedaan? Heeft ze grote schulden andere problemen en zeg haar ook dat je niet snapt dat ze gezegd heeft dat haar zoon dood zou zijn. Dat z.n leugen gewoon weg niet kunt verspreiden en dat dat alle normen en waarden te boven gaat van een normaal fatsoenlijk denkend mens en je eigenlijk wel eens wilt weten hoe de vork in de steel zit hoe de familie banden precies er uit zien ben ik hier nog niet te weten gekomen is het een schoonzus van je broers kan of een schoonzus van je man.s kant. Daar vind ik ook een groot verschil in zitten als het aan je man.s kant is moet je het hem laten doen. Is het aan jou kant dan moet jij het doen. En zo iets moet je echt nooit tijdens een vakantie proberen te bespreken je verpest niet alleen haar vakantie maar ook die van je zelf. En onthoud dat je door dit te weten bent gekomen je zelf niet geliefd gaat maken. En de relatie.s onderling voor altijd geschaad zullen zijn.
misschien heeft ze wel ingesteld op dr eigen omgeving?? Woon je in een dunbevolkt gebied dan is het niet zo gek natuurlijk
Sorry hoor maar die vakantie had ze ergens kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. ze spoort niet en heeft duidelijk hulp nodig. Ik zou zorgen dat ik voor die vakantie op de stoep had gestaan.. pff
Ik pik even jou qoute er uit. Het is de zus van mijn man. Wij hebben een vrij goede band hoor. Ik zeg ook gewoon alles tegen haar. In het verleden heeft ze ook iets geflikt waardoor ik flink boos ben geworden en een halfjaar geen contact hebben gehad. Goed gesprek gehad en weer goed gemaakt. Maar nu dit weer dus, en dit vind dit vrij moeilijk om het er over te hebben. Ze heeft geen schulden zover ik weet maar ze heeft altijd gelogen en ik ben altijd achter de waarheid gekomen bij haar. Dit is niet de eerste keer dat ze zoiets verzint helaas. Over mp. Ik heb idd op postcode gedaan en dan een straal van zoveel km ingesteld .