Lieve meiden, Het is alweer enige tijd geleden dat ik actief was op deze site. Mijn zoontje is nu net 13 maanden en we hebben best een pittig eerste jaar met hem gehad, maar gelukkig is het nu een heerlijk, goedlachs en vrolijk kind. Om hem te krijgen hebben we veel moeten doorstaan, 4 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We zijn 3 jaar bezig geweest, uiteindelijk bleek dat ik 0,2% kans had om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Daarbij werd ook bekend dat ik vroeg in de overgang zal komen, waarschijnlijk over 4 jaar ongeveer (ruwe schatting). Dus ik voelde ook tijdsdruk. Helaas wilde mijn cyclus zich maar niet herstellen na mijn zwangerschap. Ik was altijd strak 28 dagen, maar nu ging ik alle kanten op en ik kon er geen touw aan vastknopen. Daarom besloten om maar snel weer te proberen voor een tweede, want stel dat de overgang eerder komt.. Dus een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor eind augustus. En nu.. vanochtend een knalpositieve test!!!!!!!!! Deze cyclus duurde erg lang, voel(de) me verder niet zwanger, maar wilde het gewoon uitsluiten zeg maar. Nou, ik zag het schermpje (K2v5) doorlopen en echt meteen bingo! Dus ik heb geen idee hoe ver ik ben en of de zwangerschap wel op de goede plek zit! Zometeen naar de vk, ben zo ontzetten nerveus!! Dit is voor ons echt een wonder.. we zijn de afgelopen maanden maar weinig intiem door drukte en mijn man, tja, ging voor het zingen de kerk uit (voor de zekerheid). En dan met mijn minieme kans om op een natuurlijke manier zwanger te worden... Ik kan het niet bevatten zeg... Duimen jullie voor me voor een goede echo zometeen?? Liefs Patricia
Bedankt allemaal! Heel bijzonder, ik blijk even ver te zijn als toen ik de eerste echo van mijn zoontje had, al wist ik toen natuurlijk precies hoe ver ik was: 5 weken en 3 dagen. Dus nog wel erg spannend allemaal, 2 miskramen waren toen het hartje moest gaan kloppen.. Maar het voelt wel goed op zich. Er was een dooierzakje zichtbaar en het bmslijmvlies was heel mooi dik. Ik heb goede hoop!!