Hallo meiden, Aangezien jullie goed advies kunnen geven heb ik nu jullie advies nodig voor een model van mijn haar. Ik heb nu lang haar en model erg makkelijk in een knot en daar ben ik nu wel klaar mee. LIefst wil ik kort, maar niet te, nouja kom maar op Ik heb veel maar dun haar, wat als het lang word gaat hangen. Even kijken of ik ook een foto kan plaatsen, al heb ik werkelijk nergens een recente, maar het gaat om mn gezicht natuurlijk
Ik denk dat ik het achter iets korter zou laten knippen, beetje bob lijn en de lengte net iets langer als de oren zeg maar (kaak hoogte), en evt met goed model pony ofzo? Of de lengte laten en dan flink in lagen knippen.. Of op kin lengte de haren en dan flink in lagen. Zou ze denk ik wel iets korter laten knippen. En ik zou de kleur van je haar misschien iets meer richting bruin rood maken, net iets warmer dan wat je nu hebt . Maar dat vind ik . Maar ben dan geen kapster dus weet niet wat de kapster onder ons zeggen, misschien komt er wel iets heel anders uit. En anders kun je toch naar een kapperszaak gaan en aangeven wat je wel of niet wilt en dan de keus aan de kapper laten?
Volgens mij kun je op internet ook ergens je foto bewerken en er een aantal kapsels op plaatsen en zo kijken wat je staat. Weet alleen niet meer welke site dat was