Clomid: wanneer beginnen en wanneer stoppen de bijwerkingen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi dames,

Mijn vraag is denk ik wel duidelijk:

Als je clomid gebruikt en je ervaart bijwerkingen: vanaf wanneer kun je die verwachten en hoe lang houden die bijwerkingen aan??

Ik start morgen met 50 mg en ben wel benieuwd... is het enkel en alleen de dagen waarop je het slikt of duurt het langer door?? Ik zou dat graag willen weten.

Alvast bedankt voor de reacties!!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De bijwerkingen beginnen als je met de kuur begint en helaas kunnen ze de hele cyclus duren, totdat je ongesteld wordt. :( Maar de een heeft meer last van bijwerkingen dan de ander, dat is even afwachten.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb alleen last van opvliegers en volgens mannetje wat stemingswisselingen (merk ik zelf niet echt). Bij mij begint het pas nadat ik de clomid geslikt heb en houdt meestal een weekje aan. Ik slik 50 mg. Maar ik denk wel dat dat bij iedereen verschillend is.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik gebruik 100mg, vanaf dag 2 beginnen de eerste opvliegers en duizelende momenten. Tot plus minus een week na de laatste dosis..

5. Eunice1976

19 jul 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Hallo,

Geen bijwerkingen gehad hier....Tenminste kan ik me niet herinneren :rolleyes:
    :D

Deel Deze Pagina