ow ow er breekt weer zo'n periode aan geloof ik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    aahhhhhhhhh ben beetje gefrustreerd. het is weer zover hoor. huilen met naar bed gaan is ook weer begonnen
    maar vooral de laatste dagen overdag. niks is goed! in de box is niet leuk, op de bank is niet leuk, op bed is niet leuk, op schoot is niet leuk, in de kinderwagen is ook niet leuk. en bij een ander al helemaal niet.

pfff vermoeiend

zo dat lucht al weer een stuk op

2. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooi het in de groep :) Kan echt even opluchten van je af te typen ...
    Heel veel s6 :):)

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Leuk he die periodes... zo vermoeiend maar hoe erg ook, er komt altijd een einde aan! En dan ineens zie je weer nieuwe dingen bij je kleintje. Maar het is en blijft voor jezelf herhalen op dat moment: het is een fase het is een fase het is een fase....

Komt echt weer goed! Sterkte meid! Liefs

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier al een week of drie zo'n periode. Zo ongeveer begonnen op de leeftijd die jou kleine nu heeft. Hier begint het nu ietsje af te nemen. Succes! Voel me af en toe net een kangaroo ;)

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hey Silly,

Vreselijk vermoeiend he zo'n periode.. Ik weet er ook alles van!
    Nikki heeft het momenteel gelukkig nog niet, maar dat kan ook zo weer veranderen..

Binnenkort zal hij vast weer een blije jongen zijn, maar tot die tijd kan je gewoon lekker je frustraties delen hoor!

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    jaa hij was zo chago en mn schoonmoeder kwam binnen. de hond moest nog uit dus ik gaf hem aan haar. ben een rondje gaan lopen en toen ik terug kwam kreeg ik te horen: zo wat is er met hem aan de hand?
    :D leuk he, als niks goed is. hij liet zich al mopperend van haar schoot af glijden maar eenmaal op de bank was het ook niet goed

ach ja hoort erbij he, maar goed tis af en toe wel lastig. geloof dat ie zelf ook niet weet wat ie nou wil

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ja is heel erg lastig... vooral ook omdat je als mamma het beste wil voor je kleintje en je heel erg graag wilt begrijpen wat hij/zij nou wil.

ik vidn het ook altijd moeilijk als Tycho in zo'n periode zit. Vandaag heb ik hem 4x geprobeerd op bed te leggen waarvan alleen de laatste keer een succes was (nadat hij een half uur bij mij op mijn schoot heel hard gehuild heeft omdat hij wel moe was maar niet in slaap kon komen) En dan vind ik het zo frustrerend omdat ik niet weet waar dat ineens weer vandaan komt omdat hij al een maand ofsow in een goed ritme zit wat voor hem zo goed werkt.

xx

8. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    jaa heel herkenbaar. vind het ook lastig en zit dan steeds te denken: wat is er nou met je en wat wil je nou?
    kom maar lekker bij mij liggen (normaal altijd, tis echt een kroelkont) nee dat is het niet, en dan de hele tijd maar overstrekken. nou dan niet, ga dan maar in je box spelen ofzo. leg hem in zn box en gaat keihard huilen. dus ik weer pakken en zo verder

konden ze maar praten soms, had een stuk makkelijker geweest ;)

Deel Deze Pagina