Haha lijkt wel een dating advertentie! Ik ben op zoek naar andere alleenstaande moeders uit omgeving van of in rotterdam. Veel van mijn vrienden hebben een relatie of zijn nog geen ouder en merkt dat voor vriendschap anders wordt gewoon andere fases in ons leven. Zou het fijn vinden om lekker bakkies koffie te drinken en leuke dingen te doen met onze kids. Groetjes
Hoi!! Ik ben dan wel geen alleenstaande moeder, Maar ik ben straks wel op 1 dag in de week na alleen, Mischien wel gezellig om vriendinnetjes te zoeken inderdaad. Ik ben nu bijna 34 weken zwanger, dus ik moet nog even geduld hebben..
Hoi meid, Is ook wel heavy straks voor je ja! Lijk me gezellig te kletsen hoor kom je ook uit de buurt of niet?
Nou het klinkt heftiger dan het is hoor.. Haha ik lees het terug, en ik denk tja.. handig verwoord weer.. Haha Mijn vriend werkt gewoon 40 uur in de week. Zelf heb ik ervoor gekozen om thuis te blijven voor de kleine. Vrienden die ik heb zijn nog niet aan kids toe, Dus dan krijg je idd andere intresse's.. Ik kom inderdaad ook uit rotterdam. Waar uit rotterdam kom je?
Gaan we gewoon hier verder hahaha. Ik kom uit noord en jij? Fijn voor je dat je thuis kan blijven met je wondertje straks
Ik kom uit zuid. vlakbij het feyenoord stadion.. Wat doe je zoal graag? Ik werk 40 uur.. tenminste, over 2 dagen gaat me verlof in.. En dan moet ik echt even kijken hoe ik me dagen gaat vullen zeg maar.. Haha
ook hier een alleenstaande mama uit rotterdam. woon in zuid vlabij metro maashaven. Momenteel werk ik 32 uur als pedagoog echter dat zal binnenkort veranderen aangezien mijn uren door bezuinigingen worden verminderd en ik op zoek moet naar wat anders of iets voor erbij. werk nu dus 4 dagen. Heb een zoontje van bijna 2,5 jaar. Verder ben ik bezig om met hulp van een donor zwanger te worden van een 2e
@koetjekuuk Hoi Fijn nog een berichtje erbij Wat goed van je om bam te worden respect hoor ik loop ook met het idee als ik voor me 33ste nog geen normale stabiele relatie hebt Onze kids zijn een beetje van dezelfde leeftijd de mijne is iets ouder wordt in augustus 3
Oooh wat leuk Heb echt behoefte aan contact met andere moeders! Al mijn vriendinnen zijn nog kinderloos en in een heel andere fase van hun leven. Ze zijn super hoor maar het is toch anders! Ik ben ook een alleenstaande moeder, mijn zoontje is nog heel jong, net een maand Ik woon niet meer in Rotterdam maar in Vlaardingen.. in de buurt dus!
He meiden hier ook een meid die hier tegen aanloopt. Ik woon in de omgeving Kralingen! zou het ook ontzettend leuk vinden hoor! need it!
Hoi dames, Ik ben ook een alleenstaande moeder uit Vlaardingen wellis waar. Maar heb best wel veel behoefte aan contact met andere alleenstaande moeders. Ik ben in mn vriendinnenkring namelijk de enige die t alleen doet. En me vaak dus onbegrepen en alleen voel. Dus stuur me een pm als je t leuk lijkt.
sorry lieve meiden ik open dit topic en ik reageer niet...maar ik kon niet meer inloggen Ben dus nog steeds op zoek naar vriendinnen hoor
@Damiana; Toevallig zeg ik heb ook familie daar haha. Jou zoontje is ook nog niet zo oud. @Bizzy; Je hebt een pm terug. Waren jullie dames al alleenstaand tijdens de zwangerschap of erna? Ik vanaf dat ik 6 weken zwanger was en mijn ex verloofde er met een ander vandoor ging tja. Sinsdien doe ik alles alleen. Want op zijn steun hoef ik niet te rekenen. Misschien kunnen we keer met ze alle meeten? Als jullie t leuk lijkt?!
Ik kom uit rotterdam crooswijk en heb maandag en dinsdag altijd wel tijd om te kleppen/koffie te drinken en met de kids te spelen.
Hey meiden, Ik kom uit Capelle a\d ijssel, en ik vind het ook wel leuk om af te spreken! Ik heb een dochtertje van 3 jaar.. Dus stuur me maar een pbtje!
Herkenbaar! Mijn ex heeft me ook verlaten voor een ander tijdens het begin van mijn zwangerschap en ook hij wil er niets van weten. Hij heeft zijn zoontje ook nog nooit gezien...
Hoi Ik kom ook uit Capelle Ik ben alleenstaande moeder en zou het leuk vinden om met (alleenstaande) mama's in contact te komen!