Sinds februari gestopt met de pilleke. Nog nooit zo gevoeld als nu ... - last van mijn borstens - misselijk, soms smorgens, maar soms ook smiddags / avond, erg irritant af en toe - moe - voel me hele tijd 'lekken' alsof ik ongie ga worden, maar niks - heb buikpijn en rugpijn, maar geen vreselijke pijn, maar ook niet fijn zo - alles gaat er zo een beetje uit steeds qua grote boodschap En... heb 2 testen gedaan en negatief. Nog te vroeg denk ik. Er zijn vast dames hier die gingen testen als ze een paar dagen nog niet ongesteld waren geweest... maar we zijn al een tijdje bezig, alleen deze afgelopen tijd meer bezig omdat we getrouwd zijn en op huwelijksreis waren geweest, kwamen gister pas terug, dus genoeg afleiding zou je zeggen... maar daar zit ik dan, op vakantie, misselijk... etc. Ik wacht nu gewoon maar weer tot maandag af, maar zou best wel een beetje teleurgesteld zijn als ik toch ongie zou worden, maar dan gewoon weer nieuwe ronde in gaan, maar dit is de eerste keer dat ik veel symptonen heb, daarvoor was het misselijk en dan volg. dag meteen ongie, of bruinverlies en meteen de volg. dan ongie... en nu dus nog niks. Vind het wel spannend...
Hey Femke, dit zouden idd zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar hou er ook rekening mee dat je lichaam soms heel vreemd doet (zoals allerlei pijntjes, overtijd gaan, ...). Ik zou idd tot maandag wachten voor je nog eens test. Als je zwanger bent, zal het HCGgehalte in je bloed ook stijgen waardoor een test dit kan waarnemen. Veel succes en proficiat met je trouw! Twins
O ja, ken je het NOD-forum? Anders kom je ons daar gewoon vervoegen. Daar zijn we met velen in gelijkaardige situaties en proberen we elkaar moed in te spreken of gewoon eens te luisteren als het tegen zit.
hoi hoi ik had de 17-6 me nod en gisteren en vandaag pas heel licht positief getest hoor. ik had en heb ook last van lekkage (voel ook steeds wat lopen) succes met testen maandag zal voor je duimen (verschijnselen klinken wel erg bekend die je noemt)
18.06 had ik me nod.. 2 dagen geleden getest en nog niets te zien.. Ook de duivel is nog niet aanwezig.. En ik heb vrij wel de zelfde dingen als wat jij omschrijft. Wij moeten dus meer gedult hebben. Het kan dus ook zijn dat ons lichaam ons de gek aan steeks. ( HOOP NIET ) Ik zelf ga morgen vroeg nog maar eens een test er tegen aan gooien.. kijken wat er uit gaat komen. Sterkte
mijn test werd niet gelijk positief hoor! pas na 5 minuten was er waat te zien, zeg maar toen de test helemaal weer wit werd van kleur was er een lichte roze streep te zien succes met testen dames....
afgelopen maand gingen wij nog niet voor het eggie, maar ik ben nu al wel een week misselijk, erg moe, heb ook het gevoel dat ik 'lek', het rommelt ontzettend in mijn buik, kan dit ook gewoon zijn dat je ongi moet worden? Heb het de voorgaande keren niet gehad... wat denken jullie?
Hallo, Ik kan me helemaal herkennen in de situatie. Loop ook al een tijdje met misselijkheid in de ochtend etc. Heb er vanochtend toch maar een testje tegenaan gegooidt ondanks dat ik de vorige keer ook 1 week later ongi werd dan de lengte van mijn cyclus voor dat ik met de pil begon. Mijn mannetje en ik hebben besloten maar weer eens anderhalve week te wachten en als de duivels er dan nog niet zijn te testen. Afwachten dus, maar voor jou hoop ik van harte dat het anders mag gaan en jij hier heel gauw met een positieve test in je handen staat. Laat het ons weten. Krissa PS: ik zou wel proberen steeds dezelfde test te gebruiken, denk dat je dan makkelijker kan vergelijken.
hoi sybje ik heb meerdere testen gedaan vanaf 8 juni matcare (want dacht dat 10 juni me nod was bleek achteraf 17 juni) matcare was tot 19 juni negatief gisteren 20 juni een gewone test gehaald bij drogist en ja hoor positief! wel licht maar wel positief en vanochtend was het streepje al siets donkerder
Ik had op vakantie dus een test gekocht, alles was in de spaans... Nou snapte er weinig van, maar dacht, doe het zoals ik gewend bent. Heb het niet fout gedaan, maar weet dus niet of hij betrouwbaar is. Dus ga gewoon deze weekend of na het weekend testen, heb wel eentje van kruidvat vast gehaald. Verder dus met die spaanse getest en met Mat Care, dus afwachten of deze anders is. Maar spannend..... voor iedereen ook ! Want dit is voor mij eerste keer dat het anders voelt. Bij Jelle duurde het ook 4 maanden voordat het raak was. Liefs
Ik hoop het echt voor je..........ik heb de laatste tijd ook allemaal kwaaltjes maar ja,ik kan mezelf ook gek praten