Hoi, Het afgelopen jaar heb ik 2 gebitsbehandelingen ondergaan onder volledige narcose. Mijn partner en ik proberen sinds jan. voor een tweede wondertje. Nu is mijn vraag, hoelang duurt het voordat de narcose uit mijn systeem is/ en heeft deze ook invloed op mijn vruchtbaarheid (denk zelf van wel). Zijn er dames met soortgelijke ervaring? Hoe lang duurde het bij jullie?
mijn schoonzus zat in de mmm ze had in : week 1 een iui en in week 2 a 3 is ze onder narcose geweest ze heeft toen aangegeven dat ze zwanger kon zijn volgens de anestesist was dat op dat moment geen probleem .....en ja hoor na week 3 teste zij positief ........en in nov 2006 is ze bevallen van een wolk van een zoon ! L.sybje
Tijdens mj curettage ben ik ook onder volledige narcose geweest. Ik heb er geen bijwerlkingen van gehad en 4 maanden later was ik weer zwanger.
Algehele narcose kan tot een jaar in je lichaam zitten. Of het ook invloed heeft op zwanger worden weet ik niet, maar zoals ik hier boven lees zal dat wel meevallen. Misschien even googlen. Succes