wat moet ik hiermee?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mvm2008, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ben ook benieuwd. Las ergens in een ander topic van TO iets over seks en de bevalling opwekken, dus volgens mij wordt er aan herstel gewerkt ? ;)

Overigens dank voor alle succeswensen voor mij. Wij komen eruit. Niet sierlijk van partner, maar wel iets waaar we uit gaan komen. "Gelukkig"hebben we nog 20 weken .... ;)

2. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update..
    Heb het eerst even rustig gehouden. Heb ook een zoon om rekening mee te houden en was zeker niet van plan om zijn oud en nieuw te verpesten. Ben achteraf ook blij dat ik rustig ben gebleven want hij heeft genoten van vuurwerk afsteken samen met papa.
    Na oud en nieuw heb ik het er natuurlijk niet bij laten zitten. Hj blijft volhouden dat er niks speelt. Ik heb toegang gekregen tot zijn vodafone account en daar de rekeningen doorgekeken. En sinds juni heeft hij haar niet gebeld. Dus het klopt wanneer hij zegt dat zij contact met hem zoekt. Ik geef hem de voordeel van de twijfel en die twijfel is er zeker hoor. Wil me niet als een achterlijk dom huisvrouwtje laten behandelen. Zo voelt dat dan een beetje..
    Ik wil en probeer het allemaal in de gaten te houden maar dat kan ook maar tot zover. Er is in ieder geval geen vertrouwen van mijn kant, ik hoop dat dat in de toekomst nog weer terug komt en zo niet kunnen we altijd nog uit elkaar. Nu eerst maar concentreren op de naderende geboorte.
    Mn sex om de bevalling op te wekken is ook puur sex om de bevalling op te wekken.. Hier stuitbevalling dus liever zo snel mogelijk bevallen zodat de baby niet te groot groeit.

3. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Dit is een klotetijd om weg te gaan, ik zou je aanraden om te wachten tot je bevallen bent en de kleine een maand of drie is en voor die tijd te zorgen dat je een plekje hebt voor jezelf.

Dit klinkt misschien heel berekenend en misschien kun je dt niet maar ikzelf heb het wel zo gedaan bij mijn relatie. Toen mijn zoontje twee maanden was heb ik de relatie beëindigd en had ik netjes alles geregeld.

Niet netjes misschien maar m'n ex was dat voor mij ook niet.

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Als zij contact met hem zoekt kan hij haar (nummer) natuurlijk ook altijd blokkeren... Dat kan in je telefoon voor bellen/sms, in whatsapp en facebook.

Laat hem maar bewijzen dat hij het echt niet wilt!

Succes met de naderende bevalling!

Deel Deze Pagina