kies voor jezelf en laat hem eens los hoe moeilijk ook laat hem zijn eigen problemen eens oplossen ik heb zo'n zelfde soort familie moeder met borderline ooms verslaafd
Ik vind dat je veel te goed bent voor hem. laat het hem lekker uitzoeken zeg. klinkt alsof jij altijd maar je best voor hem doet en je krijgt er niets voor terug. ik zou het nu laten voor wat het is. laat hem maar eens contact opnemen met jou.
Ik heb me vannacht nog meer dingen bedacht wat ik voor m deed.. Ben d'r eigenlijk klaar mee. Ga niks sms'en, niks bellen en niks sturen. Hij heeft onze huwelijks uitnodiging, als ik niks van m hoor tot een week ervoor dan hoeft hij niet meer te komen. En gedraagt hij zich op die dag niet, dan werk ik hem hoogstpersoonlijk naar buiten.. Het is klaar nu, ben z'n moeder niet..
Groot gelijk. Waarschijnlijk zou je met een sms of wat dan ook toch niks bereiken. Als hij nu al de piep aan je heeft, heeft hij het na een sms ook. Hopelijk verandert jouw broer ooit nog eens van gedrag. Ik hoop dat je evengoed een fantastische trouwdag hebt!
Zoals je zelf al zegt ben je er klaar mee. En een goede tip: laat hem vallen, hij zal zelf moeten opkrabbelen voor hij doorheeft wat hij jou, jullie je familie heeft aangedaan, zolang iedereen hem helpt achter zijn kont aan zit en doet, leert hij het nooit. Er is er maar 1 die kan veranderen en dat is hij zelf. Leef je eigen leven, ga lekker genieten van jullie dag en een goede tip, hoe hard ook, bel hem op en zeg dat je klaar met hem bent hij niet meer welkom is tot hij een jaar clean is, als er met de tijd een kleine is wil je zoeentje echt niet over de vloer, tot hij echt clean is, en tot die tijd... zoekt hij het allemaal zelf uit! Komt hij er uit en ziet hij in wat hij allemaal gedaan heeft en wil hij het koste wat kost goedmaken... kun je er aan gaan denken hem weer toe te laten. zorg wel dat hij clean is en je dit ook kan merken. Sterkte met alles, het is moelijk allemaal, maar als hij zijn hersens weer terug heeft (en wat er van over is) zul je met zn allen langzaam maar zeker de band weer op kunnen bouwen. Maar alleen als hij dit zelf wil, want sommige mensen zeggen wel dat willen veranderen... maar actie zeg meer als reactie...
Volgens mij is hij nu wel clean.. Tis meer nu zijn gedrag zelf wat mij totaal verkeerd staat.. Wat een gezeik, ik wil zo graag een normale familie... *zucht*
Nee je reageert niet overdreven; ik had hem de hersens al ingeslagen na het akkefietje met de hond en de babykamer Maar goed, wij hebben alles behalve een hechte familie en pikken niks van elkaar.
Nu ben ik gelukkig niet snel agressief haha maar ik was wel vreselijk boos.. En al helemaal omdat hij er niet eens op reageerde.. Dat pleuris beest had mij het hele weekend al op stang gejaagd, hij luistert voor geen meter, en is een rottweiler puber.. Geweldig dus, sloopte van alles, pakte onze katten en was erg ruig met onze honden. Nu ben ik 100% van het positieve opvoeden maar gos.. Die hond heeft mij in 6 uur tijd aan het janken gekregen en zo ver dat hij op een gegeven moment echt een trap in z'n kont heeft gekregen. En volgens m'n broer luistert hij perfect... Juuuuiiissstt.. Nou dames, ik dank jullie voor de reacties gelukkig denk ik niet overdreven