Hi allen, Ik heb jullie advies even nodig over het volgende, het is een heel verhaal maar ben een beetje de kluts kwijt: Ik heb doorgaans een hele regelmatige cyclus welke schommelt tussen de 28 en max. 32 dagen (ben niet aan de pil sinds 2007). Mijn vorige NOD was 26 januari en ik had verwacht uiterlijk de 28e mijn menstruatie te krijgen. Echter, op de 28e voelde ik verschrikkelijke steken in mijn buik (exact hetzelfde als wat ik voel bij mijn ovulatie) en ben dus op tijd naar bed gegaan met het idee dat ik die nacht gewoon ongesteld zou worden. De volgende ochtend was echter geen ongesteldheid te bekennen en ook de dag erna niet. Dus hebben we op de 2e (ongeveer 1,5 dag na die steken) sex gehad en mijn man is toen in mij klaargekomen (want ik was immers in de veronderstelling dat mijn menstruatie naderde). De overige dagen continu het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Jullie kennen het wel, zo'n zeurderig gevoel in je onderbuik echter nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Afgelopen zaterdag, de 8e en dag 42, had ik een enorme pijnscheut link onderin mijn baarmoeder en bij een bezoek aan het toilet bij het afvegen heel lichtroze slijmverlies. Weer had ik het idee dat mijn ongesteldheid naderde totdat ik vandaag nog steeds niet ongesteld ben geworden en begon na te denken: zou ik misschien een verlate eisprong hebben gehad en het lichtroze slijmverlies een innesteling kunnen zijn geweest? De zeurderige lage buik 'pijn' is aanhoudend.. Wat denken jullie? Is dit mogelijk?!
Misschien moet je gewoon een test doen? Als je zo lang overtijd bent.. ben je misschien gewoon zwanger? Verder kan een verlate eisprong ook altijd mogelijk, volgens de gyn waar ik zit, heb je 1 a 2 keer per jaar een "rare" cyclus, die afwijkend is van je andere.
Ik heb zaterdagochtend een test gedaan, just to be sure! Maar deze was negatief.. Maar dat zou opzich ook kunnen, als ik me aan mijn theorie vasthoudt, of niet?
ja, als je eisprong verlaat is, en als ik zo je verhaal leest kan je vrijdag of zaterdag je NOD hebben. Afwachten.. Hou je het hier wel op de hoogte?!
Hi dames, Kon het niet laten en heb gisteren getest met de Predictor Early en... deze is positief! Echter, nu las ik gisteravond allemaal negatieve verhalen over deze test en zijn valse uitslag. Daarom vanochtend nog maar een Kruidvat 2v5 gedaan en hier lijkt wel een tweede soort van donkerder schaduwachtig vaag 'iets' te zien. Kan totaal niet zeggen dat het een lijntje is. Maar goed, als ik uitga van mij theorie hierboven beschreven, dan zit ik vandaag 4 of 5 dagen voor NOD. Wat denken jullie? Als ik toch niet ongesteld wordt ga ik donderdag nog eens testen..
ja, of je hebt gewoon geen eisprong gehad deze keer. Ken nog mensen bij wie dat eens gebeurd is. Bloed prikken bij de HA zou ik doen en dan afwachten...
Hoi dames, Kon me niet inhouden en heb vanochtend getest met de Clearblue vroege test (die met het kruisje) en deze was negatief. Pff.. snap het nu echt niet meer. Zowel de test van Eary Predictor test van eergisteravond en de Kruidvat test van gisterochtend waren beide heel licht positief. Weet niet of ik de dokter nu moet bellen of dat ik nog langer moet wachten.. Voel me wel echt zwanger; pijnlijke borsten, vermoeid, vergeetachtig en continu het gevoel ongesteld te worden. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik zou er morgen of overmorgen nog een kruidvat testje tegenaan gooien. Niet alle testen zijn even gevoelig.
Je maakt het erg spannend zo Ben ook benieuwd wat een testje zegt...en anders toch maar even naar HA als de testen zo gek blijven doen. op zich kan het wel dat de ene positief is en de ander negatief omdat ze niet allemaal even gevoelig zijn.
Hi ladies, Toch helaas (begon al aardig te wennen aan het idee van een mogelijke zwangerschap) ongesteld geworden. Dan was het toch een ovulatie wat ik voelde twee weken geleden.. Wel heeft het ons tot nadenken gezet om te gaan voor een derde kindje Bedankt igg voor de reacties!