Innestelingspijn + bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jellybean1976, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft ooit innstelingspijn + bloed gehad?
    Wat kan ik me hierbij voorstellen?
    En hoe snel hierna zou je eventueel postief kunnen testen?

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik zelf niet, maar innestelingpijn schijnt niet te bestaan en het kan wel gepaard gaan met een beetje bloed.. Maar ik weet het niet, ben nog nooit zwanger geweest..

Testen als je overtijd bent of evt zo'n 16 dagen na je ei..

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Afgelopen maand heb ik mijn ei door de mk niet goed in de gaten gehouden.
    Ik was bij de gyno geweest en die zij dat alles er goed uitzag en dat hij zag dat mijn cyclus weer gewoon goed was begonnen.

Ik moet gewoon rustig afwachten, maar dat is soms moeilijk.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja rustig wachten valt niet altijd mee ;)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb met beide zwangerschappen wel degelijk de innesteling gevoeld. Een soort zeurende pijn wat een aantal dagen aanhoudt, op één plek in je buik, meer aan de oppervlakte en uitstralend naar de liezen. Ik kon zelfs aanwijzen waar het kindje ingenesteld zat en dat klopte met de echo! Maar de meesten voelen er niks van, en per keer kan het ook verschillen. Ik heb nooit bloedverlies gehad, dat schijnt zelden voor te komen.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bij de eerste zw had ik wat roze bloed.. toen had ik niks gevoeld.. doordat ik roze bloed had en anders nooit wist ik gewoon dat ik zw was..

Bi jde 2de zw kreeg ik krampen midden in de nacht alsof ik ongi moest worden.. dat was een week na het ei.. doordat ik verder geen kwalen had wist ik niet dat het innestelingspijn was.. 3 dagen later teste ik posi en dat was 4 dagen voor nod..

Ik denk dus dat alles kan :) Heel veel succes met zwanger worden! :)

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Dan bestaat innestelpijn dus wel...
    Had pas ergens gelezen van een gyn die zei dat je dat niet kan voelen... Maar ja, die gyn was een man en voelt er zelf niks van natuurlijk :D

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik heb afgelopen maand, na de miskraam niet op mijn eisprong gelet. Was een beetje te verdrietig om daar aan te denken.
    Aangezien ik voor mijn mk een cyclus had van 31 dagen, ging ik ervan uit dat ik rond afgelopen zondag, 19 juli ongi zou worden.

Afgelopen vrijdag had ik pijn links in mijn onderbuik. Toen dacht ik bij mezelf dat het waarschijnlijk gewoon beginnende ongi pijn was.
    Maar nu dat ik terugdenk was het het soort pijn die ik heb bij mijn ovulatie, want ik voel mijn ovulatie elke maand.
    Zaterdag heb ik gevreeën, niet met een doel, maar het is wel gebeurd.

Zou het kunnen dat ik een eisprong zo laat heb gehad? Bijna 30 dagen na mijn mk?

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Zeker kan dat, Mijn gyn vertelde dat het tot 6 á 8 weken kan duren voor je cyclus weer op gang komt. En zoiezo moet al het hCG uit je lichaam zijn voor je weer een ei kan hebben (voor er weer follikels gaan groeien bedoel ik).
    Dus wellicht was het idd je ei en heb je op het goede moment geklust ;)

Zoals ik je al eerder had gezegd, de tijd zal het leren Oftewel, geduld (ja, ik weet het, dat is zo ongeveer het moeilijkste wat er bestaat!)

Knuf Sookie

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Oke thanks.
    Wie weet heb ik inderdaad op het juiste moment geklust zonder dat te weten, maar dan zal ik zeker 10 dagen moeten wachten eer het zal blijken op een test.
    Maar ja zolang ik niet ongi wordt is er nog hoop :D
    Ik zal jullie op de hoogte houden.

Deel Deze Pagina