Ik lees heel veel verschillende dingen over ovutesten. Sommigen zeggen dat je ze op internet moet kopen (sensitest, matcare, babyboom ...) omdat ze zoveel goedkoper zijn, maar ik lees ook weer bij velen dat ze dan aardig vaag blijven en lastig aflezen is met dat lijntje... Sommigen zeggen dan weer dat CB goeie testen heeft of kruidvat... Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Bij mij: Kruidvat: geen betrouwbaar resultaat bij mij Babyboomshop: goedkoop maar ook niet betrouwbaar bij mij Sensitest: goedkoop en werken wel bij mij, klopt precies met temp, slijm etc. Dus voor mij werkt sensitest het best. Matcare: geen ervaring Predictor: onbetrouwbaar plus gedoe in klein plastic bakje plassen en dan met een pipetje en drupje opvangen en dan in het testje doen
ik heb afgelopen maand met die van wondfo getest, en vind ze heel duidelijk (staan in mijn fotoalbum) verder geen ervaring met andere testen
Ik heb op advies van het ziekenhuis Clearblue ovutesten, de digitale. Als je je ei hebt dan komt er een smiley op het schermpje en anders een leeg rondje. Heel duidelijk en je hoeft niet te gokken op streepjes. Vind deze ook het fijnst met de zwangerschapstesten overigens!