Hallo dames, Hier weer een berichtje van mij. Misschien let ik nu op alles wat aan me vastzit/hangt, maar ik heb net ontdekt dat er op mijn tepel rode bultjes zitten, niet opgezet. En misschien hoort dit helemaal wel niet thuis op een zwangerschapsforum, maar ik heb werkelijk geen idee wat het kan zijn. Komt iemand dit bekend voor??
ik heb ergens ooit op het forum gelezen dat bultjes op of rond je tepels een teken kunnen zijn van zwangerschap. Weet niet of die dan rood zijn :S ik hoop dat ik gelijk heb en dat t raak is bij jou
Heb hier ook wel eens over gehoord over die bultjes dat het kan duiden op zwangerschap maar weet het niet zeker. Misschien even aankijken anders zou ik de huisarts gaan bellen. Succes meid!
Ik heb ze altijd eigenlijk, maar sinds ik zwanger ben zijn het er wel wat meer geworden. Rood zijn ze niet echt, maar wel wat donkerder. Misschien betekend het bij jou idd zwangerschap!
Bij de een veranderen de tepels al voor NOD met bultjes wat kan duiden op een zwangerschap, bij de ander gebeurt er niks en die is toch zwanger. Mijn borsten en tepels zien er nog exact zo uit als voor de zwangerschap.
Hallo, Bedankt voor de reacties, Het zijn geen opgezette bultjes, meer soort van puntjes. Kan het niet goed uitleggen. Het zijn er niet superveel en op mn rechter tepel wat meer als op de linker. Heb dit in iedergeval nog nooit gehad.. ook niet voor mn NOD ofzo..