Negatief met 5.5 weken ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LoveM, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveM

LoveM Nieuw lid

3 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb hierover al de dokter gebeld, maar ik moest gewoon even afwachten. Maar het ik ben zo nieuwschierig & het is tegelijk ook weer frustrenend.
    Ik voel mij zwanger, heb de zelfde symptomen als vorig jaar toen ik zwanger was, wat helaas uitgelopen is tot een miskraam.
    Ik heb al paar keer getest, ook om half 8. Maar elke keer is de test negatief.
    Als ik zwanger mag zijn ben ik 5 weken & 5 dagen zwanger. Kun je nog te weinig HCG hebben? Of is het dan echt zo dat ik niet zwanger ben?

Liefs p

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Volgens mij moet je met 5,5 week toch wel wat hcg in je lichaam hebben. Zeker weet je het natuurlijk nooit, er zijn ook vrouwen die een week na hun NOD pas positief testen. Ik zou er in ieder geval rekening mee houden dat je niet zwanger bent. Maar duim wel voor je!

Je lichaam kan je trouwens ook behoorlijk voor de gek houden hoor..ik weet er alles van.

3. LoveM

LoveM Nieuw lid

3 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kans zit er natuurlijk in.. Maar goed, we wachten af.
    Bedankt voor je reactie

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.898
    113
    't Gezellige Brabant
    Zie mijn banner. Diverse testjes gedaan. Nog geen spoortje bloed te bekennen. Tegen mij zei de HA ook dat ik moet afwachten tot de ONGI komt. We wachten samen verder :) !

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    met 8 weken pas positief getest dus het kan zeker wel
    succes met afwachten

6. LoveM

LoveM Nieuw lid

3 aug 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Dan blijven we maar hopen hihi

7. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik heb pas innesteling gehad na vijf weken, en zou nu ongesteld moeten worden op 8 DPO.
    Waarschijnlijk zou ik bij een zwangerschap dan ook nog negatief testen. Als je een late eisprong of innesteling had kan het dus best goed dat je pas later positief test.

Succes, ik wens je (heel snel) een mooie roze test toe!

Deel Deze Pagina