hi dames, Kan het zijn dat de mvm iets lichter uitvalt dan de kv.. vanochtend was de mevrouw hier.. maar de test is niet knal (in mijn eerdere topics schreef ik al dat mijn cb 8 dagen later nog op 2-3 stond) zou nu denk ik 5 wk 1 dag en 5 wk 3 dagen zijn.. liefs
Weet ik niet zo goed. Vorige keer was mVm hier in week zeven. Ik zie dat jij vijf weken bent. Kan nog komen, die knaller.
esmeralda hoever was jij bij de test dan? miss lijkt de mijne op de foto duidelijker dan in het echt dan vind ik m wat lichter nml laad er nu nog eentje op
Ik was daar al even op weg, een week 11-12 al. Dus hoeft echt niks te zeggen. Die van MvM hebben meer HCG nodig dan die van de kruidvat.
Dank klimt Miss toch mr op de roze wolk kan gewoon niet geloven dat t spontaan zo snel is gelukt Tnks voor lieve reacties
De moeders v moeders test heeft echt heel veel HCG nodig. Mijn test was echt veel lichter dan die van jou Beebielove ik zou mijn geen zorgen maken. Ik was trouwens precies 5 wk toen.
Hoi beebielove, Heb ook even mijn test toegevoegd. Was ook donker, maar het is 2 weken later mis gegaan. Weet je wat het is? Je blijft gewoon angstig tot de 12 weken voorbij zijn. Probeer lekker te gaan genieten en houd je symptomen in de gaten. Als je ineens niet meer misselijk bent of geen gevoelige borsten meer hebt (zeker vanaf week 6, dan moet het juist gaan pieken) dan kan het verkeerd af gaan lopen. En ik had ook ergens gelezen dat de vk testen rond de 6 weken ook lichter kunnen worden vanwege de hoeveelheid hcg. Dus gefeliciteerd en lekker gaan genieten
Thanks meiden. foofer sterkte nog met he mk. Miss zit t dan toch goed twijfel om nog een cb te doen dit weekend wil zo graag 3+ liefs beebielove oh ik heb buiten lichte menstruatie achting gevoel en moe geen symp