Hoi, Op 10 mei heb ik een miskraam gehad (was bijna 12 weken, maar vruchtje al veel eerder gestopt met groeien) heb daar op 27 mei een controle echo voor gehad bij de gyn en alles zag er prima uit baarmoeder slijmvlies was alweer netjes opgebouwd e.d. Diezelfde dag heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik nieuwsgierig was of deze al wit zou zijn. Heel in de verte was mis iets van een schaduwlijntje te zien maar beschouwde m als negatief en 2 dagen later met een ander merk was hij Omo wit. Nu heb ik een week geleden opnieuw een test gedaan deze gaf ineens weer een tuurstreep. Inmiddels nu al een week duidelijke lichte streepjes die niet minder worden (eerder iets duidelijker) maar het blijft superlicht. (Met verschillende merken getest) Nu vraag ik me dus af wat dit nou betekend? Als het oud hcg zou zijn zou het neem ik aan af moeten lopen elke keer minder duidelijk. En zou ik niet al een witte test hebben gehad lijkt me? Als het nieuw hcg zou zijn zouden de testen wel meer op moeten lopen? Maar het blijft een beetje gelijk (mis iets duidelijker) Sinds enkele dagen ook wel wat symptomen die ik duidelijk herken van vorige zwangerschappen, maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen. Als mijn cyclus meteen na de miskraam weer op gang was zou ik vandaag of morgen NOD hebben. Voor m'n gevoel heb ik rond 27 mei eisprong gehad maar niet getest dus dit weet ik niet zeker. Ik hoor graag wat u ervan denkt. Alvast bedankt, Groet Shart86
Goedenavond, Het kan heel goed zijn dat je heel pril zwanger bent. Je verwacht dat het hcg van de miskraam uit het lichaam is, omdat het baarmoederslijmvlies alweer netjes opgebouwd was op 27 mei. Indien je rond 27 mei ook je ovulatie hebt gehad, dan verwacht je dat de komende dagen de test duidelijker wordt. Ik zou je adviseren over een paar dagen nog eens te testen indien je menstruatie niet is gekomen. Dan verwacht ik dat je meer duidelijkheid krijgt. Succes en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Groetjes Monique