Verbeelding voorgevoel of symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    hoi hoi

Ik weet niet of het nou een voorgevoel is wat ik al de hele maand heb of dat t nu toch eens echt raak zou kunnen zijn..
    Ik had 16 juli een positieve ovulatietest en heb sindsdien pijnlijke tepels... Daar heb ik nog nooit last van gehad, ook niet een beetje ofzo.. Het kan elke maand anders zijn... Weet ik ook wel... En m'n baarmoeder rammelt af en toe... Krampen of steken, kan het niet goed uitleggen.. Vervelend maar niet zo pijnlijk als menstruatie... M'n baarmoedermond voelt wat krapper en is weer gezakt (maar dat is volgens mij normaal)
    En misselijk dat ik ben steeds..
    En een ontzettende hoofdpijn.. Elke dag weer.. Het is veel te vroeg om al iets te merken dat weet ik wel, maar lees ook zo hier en daar dat t wel eens gebeurt.. Al weet ik dat dat hoge uitzonderingen zijn
    Volgende maand onze eerste afspraak bij de gynaecoloog ...

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Tja, het zou natuurlijk kunnnen. maar je lichaam kan je net zo goed voor de gek houden.. Het kan best dat je nu al symptomen hebt hoor.. de eerste tekenen zijn vaak borsten, misselijkheid etc..

Gewoon nog even afwachten, en jezelf niet gek proberen te maken :)

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ik had 15/16 juli ook mn eisprong.. Sindsdien gevoelige onderbuik, krampjes, steekjes.. sinds gister misselijk en iedere keer hoofpijn vlagen..

Ik heb helemaal niet het gevoel dat het deze maand raak zal zijn, en vind de symptomen erg vroeg.. maar je weet het nooit!

Wanneer ga je er een test aan wagen??? :p

4. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik hou eigenlijk mijn symptomen meestal wel bij in een boekje maar daar heeft nog nooit pijnlijke borsten bijgestaan hahaha... Idd een beetje ongesteldheidsgevoel maar niet zo hevig (ik heb normaal heel erge krampen) t is heel gek ik dacht elke maand nu is t raak... Nou dacht ik daar ga ik mee ophouden, word er helemaal gek van, 14 augustus een afspraak bij de gynaecoloog dus dan gaan we verder kijken.. Tot ik me deze paar weken heel apart voel.. Hahaha ik kan pas over anderhalve week testen geloof ik 😁 geduld is niet echt m'n ding hahaha
    Ohh spannend sjubidoe, wanneer ga jij testen?
    K voel ook altijd mn bmm en die is bijna 2 weken hoog geweest, gisteren laag en vandaag weer hoog. Hahahah mja t is toch allemaal afwachten 😆

5. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi deniseee,
    Spannend! Ik zit nu zelf ook in de "wachtperiode"... Duurt nog wel een weekje tot NOD, die laatste week gaat altijd zo traag...
    Vorige maand voelde ik van alles en dacht ik echt dat ik zwanger was. Maar ja, ik heb er ook geen ervaring mee hoe het voelt en als je hier van alles leest dan lees je ook dat het steeds weer anders is.. Dus ik dacht; deze maand ga ik er open in. Denk ik er niet teveel aan en dan zien we wel.. Anders word je er gek van.. Maar ja, nu voel ik toch af en toe wat steekjes, zeurderig gevoel.. Gisternacht werd ik ook wakker omdat ik een felle steek voelde en vanochtend beetje misselijk gevoel.. Dus dan ga je toch weer denken: zou het dan toch....? Aan de andere kant denk ik dat het weer veel te vroeg is om van alles te voelen...
    er zit maar 1 ding op: geduld hebben......Succes!

6. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahahah jaaaa precies... Ik weet ook niet hoe t moet voelen en natuurlijk is geen enkele zwangerschap tzelfde ...
    eigenlijk kan je ook nog niks voelen, toch denk ik d't t niet onmogelijk is haha maarja... Geduld geduld geduld 🙈 jij ook succes ... Hoop t heel erg voor jullie allemaal

7. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk ook dat je wel iets zou kunnen voelen ... dat lees je ook wel terug in de verhalen hier op het forum.
    Overigens vraag ik me af of je misschien ook wel bijna echt zwanger bent, maar dat het toch niet doorzet .. Dus dat je dingen voelt en symptomen hebt, maar dan toch niet zwanger blijkt.. Dat er dus wel iets gaande was in je lijf maar het eitje toch niet goed is ingenesteld ofzo..
    Nou ja, aan de andere kant heeft het geen zin om daar over te gissen. Ik merk soms dat ik echt moe word in mijn hoofd ervan en dat het toch maar beter is om af te wachten ...

8. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    @ Denisee, ik wil netjes tot mn NOD wachten dus zondag. Had bij mn vorige zwangerschap 12 dagen na mn eisprong een heeele licht test namelijk. Mn lf is ongeveer 10 dagen vandaar...

Hoelang is jouw lf dan dat je pas over 1,5 week kan testen?? :$

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik denk dat het nog iets te vroeg voor symptomen is. Je had 16 juli een positieve test dan s 17 of 18 juli je eisprong. Dan zat je gisteren op 3-4 dpo. Dat is nog iets te vroeg om al iets te merken.
    Succes met wachten en hopelijk heb je een positieve test

10. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee hoelang mijn LF is, ik heb een super onregelmatige cyclus die deze maand zal uitlopen tot 57 😩 maar ik dacht dat ze altijd zeiden dat ongeveer 2 weken na e eisprong je menstruatie komt. Dus dat houd ik maar aan

11. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oh ik had dat helemaal niet gelezen bij Denisee, meisje1977! Met testen is je eisprong inderdaad wat later!

Ik zit zelf nu op 7/8 dpo maar zij dan idd korter!

Maar dan zit zij toch op 4-5 dpo?

12. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet dat nog iets te vroeg is om te merken... K weet ook niet of t nu wel raak is... K voel me gewoon anders en heb last van dagen waar ik voorheen geen last van heb gehad... Maar ik ben wel zeker wel bewust dat symptomen en klachten elke maand kunnen veranderen

13. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Iemands lf is idd gemiddeld 14 dagen, dus dat kan je wel aanhouden dan. En ik had niet goed gelezen dat je een posi test had op die datum, ik dacht dat je toen je eisprong al had gehad! Dus dan moet je idd nog 1,5 week wachten! :)

14. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ooohh hahaha jaaa toen had ik idd een positieve ovulatietest nog niet eerder ook zon knaltest gehad ... Mja we wachten maar af.. Spannend voor jou ook hihihi al lang bezig??

15. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn testen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,5 KB
      Weergaven:
      13
  16. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ik heb total geen ervaring met ovulatietesten, ik voel mn eisprong erg goed.. :)

Dit is mn 1e ronde voor een 2e!

17. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahahah super fijn dat je je eisprong zo duidelijk voelt.. Hahah maakt t een stuk makkelijker denk ik...

18. Bella123

Bella123 Lid

30 jun 2015
    17
    1
    3
    Hoi Denise, ik had volgens een ovulatietest ook rond 16 juli mijn eisprong (ovulatietest was positief op 16 juli) en ik heb vanaf vorige week vrijdag al een opgezette buik en is ook hard. Vanaf gister zeer pijnlijke tepels en hardere borsten. Ook heb ik lage rugpijn en steekjes aan de linkerkant van me buik, net boven me lies. Ik slaap slecht, wordt er gek van...

19. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Heej bella123 dat slecht slapen en lage rugpijn herken ik idd ook wel, haha harde buik niet... Stom he dat wachten 😜 hahaha duurt zolang, soms wou k een rits dat even naar binne kon gluren 😅

20. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Bella123 je eisprong was dan wss 17 of 18 juli.. Je LH piek word net voor de eisprong. Positief gemeten heb k begrepen.. Zo fijn dit forum.. Leer super veel hier en hier begrijpt iedereen elkaar

Deel Deze Pagina