Dit is mijn test van vanmorgen, eigenlijk mag ik pas maandag testen. Heb 24 nov. me iui gehad. Ik weet alleen niet of ik blij kan zijn want heb me zeker zwanger gevoeld, gevoelige borsten en gerommel in me baarmoeder en nu voel ik niks meer. Vorige iui is ook al vroeg misgegaan... Wie voelde ook niks bijzonders meer maar bleef toch zwanger?
Wazige foto, maar toch nog wel heel duidelijk een roze streep zichtbaar. Ik duim dat het blijft plakken. Succes!
Ben zelf gaan zoeken hihi maar hier is je foto dan. Nou ik vind hem super duidelijk hoor. Ik ga proficiat zeggen
Dat ik zwanger ben is een feit, tenminste de test is positief. Ben alleen bang dat het alweer is misgegaan omdat ik geen gevoelige borsten meer heb. Verder voel ik ook niks anders. Ga zondag weer testen en dan zou hij duidelijker moeten zijn...zo spannend weer.
Niet onzeker worden omdat je geen symptomen meer hebt. Ik voel ook helemaal niks en ben zelfs van de week wakker geworden met het gevoel dat ik niet meer zwanger was. Voelde me helemaal leeg en alleen. En toch gisteravond op de echo een heel mooi kloppend hartje gezien. Laat je niet gek maken meid. Je bent gewoon zwanger!
Ik zie het ook!! Ik ben ook net zwanger na eerste IUI en heb ook helemaal geen symptomen eigenlijk. Dat maakt onzeker maar positief blijven! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd.
Net weer getest en de test is niet opgelopen, is lichter dan 2 dagen terug. Zal dus wel weer zijn misgegaan.
....Wat ontzettend klote zeg! Ik hoop dat het een foute test is en dat ie alsnog op gaat lopen...Sterkte ermee en een knuffel!