Wat moet ik hiervan maken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SusanneO, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ze weten overigens niet dat we het aan het proberen zijn, dus als ik dingen ga vragen over waar ze het gehaald hebben, zal er wel een lampje gaan branden.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    makreel mag iig niet zei de vk... geen idee of het nu al effect zou kúnnen hebben. tonijn mag alleen uit blik omdat verder te veel zware metalen tussen zitten

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.235
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Koningsmakreel wordt afgeraden omdat het een roofvis is. Gewone makreel mag max. twee keer per week. (voedingscentrum). Maar aangezien je nu of niet of heel pril zwanger bent, zou ik er niks om laten. Ik zou me ook niet bezatten ofzo ;) maar dat doe je toch al niet. Bovendien zou ik eerder vanwege de vruchtbaarheid matig zijn met alcohol (man dus ook) en niet vanwege een eventueel vruchtjw. Wat betreft eten kan nog gewoon alles. Er is nog geen bloedband.

4. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    De vk heeft destijds tegen mij gezegd dat de eerste 4 weken nog niet erg zijn als je iets hebt gegeten of gedronken wat niet goed is tijdens een zwangerschap. Dan is er nog geen bloedband met het vruchtje waardoor je het ook niet door kan geven. Gewoon lekker eten vanavond ;)

5. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Gewoon lekker alles eten en drinken hoor! Er is nog lang geen bloedband, als je zwanger bent!

Deel Deze Pagina