Ze weten overigens niet dat we het aan het proberen zijn, dus als ik dingen ga vragen over waar ze het gehaald hebben, zal er wel een lampje gaan branden.
makreel mag iig niet zei de vk... geen idee of het nu al effect zou kúnnen hebben. tonijn mag alleen uit blik omdat verder te veel zware metalen tussen zitten
Koningsmakreel wordt afgeraden omdat het een roofvis is. Gewone makreel mag max. twee keer per week. (voedingscentrum). Maar aangezien je nu of niet of heel pril zwanger bent, zou ik er niks om laten. Ik zou me ook niet bezatten ofzo maar dat doe je toch al niet. Bovendien zou ik eerder vanwege de vruchtbaarheid matig zijn met alcohol (man dus ook) en niet vanwege een eventueel vruchtjw. Wat betreft eten kan nog gewoon alles. Er is nog geen bloedband.
De vk heeft destijds tegen mij gezegd dat de eerste 4 weken nog niet erg zijn als je iets hebt gegeten of gedronken wat niet goed is tijdens een zwangerschap. Dan is er nog geen bloedband met het vruchtje waardoor je het ook niet door kan geven. Gewoon lekker eten vanavond